Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آ اس؛ آلگری پیشنهاد تاتنهام را رد کرد

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر Massimiliano Allegri, ex allenatore della Juventus
Massimiliano Allegri, ex allenatore della Juventus - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.05.2021
عضو شوید
روزنامه آ اس اسپانیا مدعی شده که ماسیمیلیانو آلگری مربیگری تاتنهام را رد کرد تا همچنان به عنوان نامزد احتمالی در رئال مادرید، ناپولی یا یوونتوس بماند.

به گزارش اسپوتنیک؛ ماسیمیلیانو آلگری سرمربی سابق بیانکونری و میلان هنوز باشگاهی ندارد و گزینه‌های فصل آینده خود را بررسی می‌کند.

آ اس در گزارشی مدعی شده که آلگری فُرصت هدایت اسپرز را بدست آورد اما پیشنهاد لیگ برتری‌ها را نپذیرفت و رد کرد. تاتنهام ماه گذشته ژوزه مورینیو را اخراج کرد و مربی پرتگالی خیلی زود باشگاه یافت و قرار است در فصل بعدی رُم را هدایت کند.

به نظر می‌رسد آلگری دلش به رئال مادرید متصل است و بسیاری از منابع اسپانیایی اظهار داشتند که اگر زین الدین زیدان در تابستان امسال جدا شود، او اولین گزینه خواهد بود.

این امر همچنین باعث می‌شود که ناپولی منتظر بماند، علی‌رغم این‌که اولین انتخاب اورلیو د لاورنتیس رئیس باشگاه پس از فروپاشی رابطه با گنارو گتوزو بود.

حتی دو سال پس از اخراج او بازگشت به یوونتوس نیز مطرح شده اما قهرمانی آندره پیرلو در کوپا ایتالیا می‌تواند برای او فرصتی دیگر در تورین ایجاد کند. ولی بازهم موارد زیادی به صعود یوونتوس به لیگ قهرمانان بستگی دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала