Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتلتیکو به فکر بازگشت گریزمن

© AP Photo / Miguel MorenattiBarcelona's Antoine Griezmann celebrates after scoring his second goal during the Spanish Supercopa final soccer match between FC Barcelona and Athletic Bilbao at La Cartuja stadium in Seville, Spain, Sunday, Jan. 17, 2021.
Barcelona's Antoine Griezmann celebrates after scoring his second goal during the Spanish Supercopa final soccer match between FC Barcelona and Athletic Bilbao at La Cartuja stadium in Seville, Spain, Sunday, Jan. 17, 2021. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.05.2021
عضو شوید
اتلتیکو قصد دارد تا ژائو فلیکس را بفروشد و در سوی مقابل آنتوان گریزمن را بازگرداند.

به گزارش اسپوتنیک؛ انریکه سرزو رئیس اتلتیکو مادرید امکانات تیم‌اش را برای بازار تابستانی بررسی می‌کند.

سرزو در گفتگو با "اِل‌لارگوئرو" مانند همیشه، صریحاً به هر سوالی در مورد آینده تیم روخلی بلانکوس پاسخ داد، از جمله بازگشت احتمالی آنتوان گریزمان به واندا متروپولیتنو در فصل آینده اشاره کرد و گفت: "امیدوارم بتوانم او [گریزمن] را برگردانم."

این در حالیست که بارسا بیشتر از هر زمان دیگری به فکر فروش او است.

سرزو پنهان نکرد که دوست دارد بار دیگر این بازیکن فرانسوی را با پیراهن تیم مادریدی ببیند، هرچند که می‌داند این عمل بیش از حد پیچیده است: "هر تیمی با داشتن گریزمان دیوانه خواهد بود. او یک بازیکن باشکوه است، امیدوارم که بهبود یابد، فکر نمی‌کنم که بارسا می‌خواهد گریزمان را بفروشد. او در رده‌های برتر قرار دارد. او فصل‌های باشکوهی را در اینجا داشت و در اتلتیکو تقدیس شد."

ورود مهاجم فرانسوی به همراه لوئیز سوارز و ژائو فلیکس که سرزو هنوز منتظر پرواز نهایی است و درب خروج از اتلتیکو به او بسته شده، یک مثلث هجومی بسیار ارزشمندی را تشکیل خواهد داد: "هیچ گزینه‌ای وجود ندارد او باید خودش را وفق دهد. روزی که او زمین می‌خورد یکی از مهمترین موارد دنیای فوتبال خواهد بود. بازیکنان ماشین نیستند، آنها روزهای خوب و بدی دارند. او بعد از ظهرها شکوه زیادی را در این باشگاه ارائه می‌دهد."

در مورد مُهاجم اروگوئه‌ای، سرزو اطمینان داد که "او یک نعمت بوده است" و اعلام کرد که همچنان فصل آینده او را به عنوان روزیبلانکو می‌بیند: "او گزینه ماندن یک سال دیگر را دارد. فکر می‌کنم او می خواهد بماند اما تصمیم گیرنده خود اوست. او قرارداد خود را انجام خواهد داد و مشکلی پیش نخواهد آمد."

رئیس اتلتیکو همچنین به وعده غذایی اروگوئه‌ای با لئو مسی در مادرید اشاره کرد و احتمال دیدن فوق ستاره آرجانتینی را در سال بعد در میتروپولیتانو ارزیابی کرد: "مسی، در اتلتی؟ هر بازیکن می‌داند که کجا می‌خواهد بازی کند، باید مسی خودش بگوید."

سرانجام سرزو در مورد آخرین بازی این تیم در لیگ مقابل وایادولید صحبت کرد. جدالی که می‌تواند ارزش یک عنوان قهرمانی را داشته باشد: "هوادار اتلتیکو مادرید به همه جای دنیا سفر کرده و عمل کرده است. باید به تمام تصمیماتی که گرفته احترام گذاشته شود. سلامتی ما نباید از دست برود. هر کس باید مسئول اعمال خود باشد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала