حماس از نقش روسیه در حل بحران منطقه قدردانی کرد

© REUTERS / Suhaib Salemحماس از نقش روسیه در حل بحران منطقه قدردانی کرد
حماس از نقش روسیه در حل بحران منطقه قدردانی کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.05.2021
عضو شوید
عضو بیروی سیاسی حماس از نقش و مساعی روسیه در توقف فعالیت های نظامی سپاسگزاری نمود.

به گزارش اسپوتنیک، حسام بدران، عضو دفتر سیاسی حماس طی مصاحبه اظهار داشت که جنبش حماس از نقش روسیه به دلیل تلاش هایش برای جلوگیری از تشدید نوار غزه بسیار قدردانی می کند.

پوتین خواستار توقف خشونت بین اسرائیل و فلسطین شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.05.2021
پوتین خواستار توقف خشونت بین اسرائیل و فلسطین شد

ادران گفت: " مواضع چین و روسیه در مورد مسئله فلسطین و در مورد حقوق مردم ما منصفانه تر است. ما در حماس از نقش روسیه که تلاش برای متوقف کردن تجاوزات اسرائیل را با همکاری منطقوی و عربی انجام داده است، کشورها و نیروهایی که حمایت سیاسی و دیپلماتیک خود را ارائه کردند، به ویژه برادران ما در ترکیه، قطر و مصر بسیار قدردانی می کنیم".

همزمان وی خاطرنشان كرد كه حماس نسبت به موضع امریكا در این تقابل بی تفاوت است و این جنبش آن را مورد توجه قرار نمی دهد، زیرا "ایالات متحده شریك اسرائیل در تجاوز به مردم ما و مهم ترین حامی مالی اشغالگران است. دولت اسرائیل را با سلاح برای کشتن کودکان ما در غزه تأمین می کند ".

اوضاع در سرحدات اسرائیل و نوار غزه فلسطین در شامگاه 10 می بالا گرفت. از ابتدای تشدید، بیش از 3000 راکت از نوار غزه به داخل خاک اسرائیل پرتاب شده است که حدود 1210 راکت کشف و خنثی شده است. طبق آخرین اطلاعات، 10 نفر در اسرائیل کشته و در حدود 50 نفر به شدت زخمی شده اند. اسرائیل همچنین صدها حمله در نوار غزه انجام داده است. تعداد فلسطینیان کشته شده در حملات هوایی اسرائیل به 220 نفر رسیده است که 58 کودک در آن کشته شده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала