Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انصراف کاپیتان دورتموند از اشتراک در رقابت‌های یورو + عکس

© AFP 2023 / Tobias SchwarzMarco Reus
Marco Reus - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.05.2021
عضو شوید
مارکو رویس اعلام کرد که در رقابت‌های یورو 1+2020، اشتراک نخواهد کرد و با لباس مانشافت به میدان نمی‌رود.

به گزارش اسپوتنیک، در چند روز آخر چندین بازیکن بزرگ از جمله زلاتان ابراهیموویج، مارک تراشتگن و ورجیل فن‌‌دایک از اشتراک در رقابت‌های یورو به دلیل مصدومیت انصراف دادند و به نظر می‌رسد که این روند ادامه خواهد داشت.

در تازه‌ترین مورد مارکو رویس کاپیتان باشگاه دورتموند و ملی پوش آلمانی اعلام کرد که در رقابت‌های یورو 1+2020، اشتراک نخواهد کرد و با لباس مانشافت به میدان نمی‌رود.

او این موضوع را در انستاگرامش همگانی کرد و نوشت:" سلام، پس از یک فصل موفقیت آمیز و طاقت فرسا، در نهایت تصمیم گرفتم که همراه با مربی تیم ملی صحبت کرده و به مسابقات قهرمانی اروپا نروم. این تصمیم برای من بسیار دشوار بود زیرا وقتی فرصت  حضور در تیم ملی کشورم را می‌یابم، همیشه پر از غرور هستم. اما بعد از یک سال بسیار فشرده برای من و رسیدن به اهدافم در دورتموند، تصمیم گرفتم که به بدن خود فرصت استراحت بدهم تا بهبود یابد! من از وقفه به خوبی استفاده خواهم کرد تا بتوانم فصل جدید را به صورت بهینه شروع کنم. من آرزو می کنم بهترین‌ها برای هم‌تیمی‌ها و تیم ملی کشورم می‌کنم و به عنوان یک هوادار این تیم را تشویق خواهم کرد."
View this post on Instagram

A post shared by Marco Reus (@marcinho11)

این در حالی‌ست زمزمه‌های بازگشت متس هوملس و توماس مولر که در دو سال آخر به تیم ملی دعوت نشده اند، شنیده می‌شود و رسانه‌های آلمانی مدعی اند که ستاره بایرن جانشین رویس خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала