Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تغییر مربی به مشکلات بارسا می‌افزاید

© AP Photo / Peter MorrisonRonald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo)
Ronald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2021
عضو شوید
با وضعیت اقتصادی که باشگاه بارسلونا دارد، تغییر مربی می‌تواند به مشکلات این تیم بیفزاید و وضعیت را پیچیده‌تر کند.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در فصل جاری نتایج مطلوبی کسب نکرده است. این تیم از لیگ قهرمانان همانند گذشته و با نتیجه شرم‌آور حذف شد و در رقابت‌های لالیگا با آن که دو بار شانس به دروازه این تیم زد، اما نتایج طوری رقم خورد که بارسا نتوانست صدرنشین شود و در حال حاضر هیچ شانسی برای بردن عنوان قهرمانی لالیگا ندارد.

رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا  Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2021
پایان کار کومان؛ لاپورتا به دنبال انتخاب گزینۀ شایسته + عکس

نتایج ضعیف در چند بازی آخر سبب شده تا مدیران ارشد باشگاه به فکر تغییر مربی باشند و از ژاوی هرناندز به عنوان جدی‌ترین گزینه‌ جانشینی سرمربی هالندی یاد می‌شود.
اما به نظر می‌رسد که تغییر مربی راه مشکلات بارسلونا نیست و اخراج کومان می‌تواند به مشکلات بلوگرانا بیفزاید.
بارسا در صورتی که تصمیم به اخراج کومان بگیرد، باید مقداری پول به عنوان غرامت به این سرمربی هالندی بپردازد زیر او هنوز یک فصل دیگر با تیم قرارداد دارد.
از سویی هم هر مربی جدیدی که به بارسلونا بیاید، کارش را از صفر شروع خواهد کرد و باشگاه مجبور است بخاطر رفع نیازهای مربی جدید خریدهایی انجام دهد که با توجه به شرایط اقتصادی کاتالان‌ها ممکن نیست.
کومان اما کارش را از صفر شروع نکرد و فشاری بر باشگاه نیاورد تا خریدهای بزرگی انجام دهد بلکه تلاش کرد تا از داشته‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده کند و برای فصل آینده نیز ستاره‌هایی را در نظر گرفته است که در بازار رایگان اند و می‌شود با حضور آن‌ها یک تیم رقابتی ساخت و برای عناوین جنگید.
با توجه به همین دلایل می‌توان گفت که اخراج کومان تصمیم منطقی نیست و باید مدیران بارسلونا یک فصل دیگر به این مربی اعتماد کرده و به او اجازه دهند تا برنامه کامل خود را عملی و بارسا را از بحران بیرون کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала