اسرار اردوی 60 هزاری بی نام امریکا افشا شد

© Photo / U.S. Air Force / Maj. Christopher Vasquezاسرار اردوی 60 هزاری بی نام امریکا افشا شد
اسرار اردوی 60 هزاری بی نام امریکا افشا شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2021
عضو شوید
پنتاگن باید اطلاعات خود را مبنی بر اردوی مخفی امریکا به کانگرس ایالات متحده ارائه نماید.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر جباروف جنرال استخبارات و معاون اول رئیس کمیته بین المللی شورای فدراسیون روسیه گفت، پس از انتشار گزارش در رسانه های امریکا مبنی بر ایجاد بزرگترین اردوی مخفی در جهان، کنگره ایالات متحده باید تمام اطلاعات لازم را از وزارت دفاع درخواست کند.

پنتاگن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.11.2020
پنتاگن نمایندگان نظامی خود را در بعضی کشورها تغییر می‌دهد

پیش از این، نشریه نیوزویک با استناد به تحقیقات خود گزارش داده بود که پنتاگن در 10 سال گذشته بزرگترین "اردوی مخفی" جهان را  که تقریباً 60 هزار پرسونل مجهز با نام های جعلی وظایف خاص را دقیق انجام می دهند، دنیای مجازی - آنها هم در داخل ایالات متحده و هم در خارج از کشور کار می کنند و وظایف خود را با لباس غیر نظامی انجام می دهند. علاوه بر این، روزنامه اشاره می كند، آنها بعضی اوقات در شركتهای خصوصی یا شركتهای مشاوره "مخفی" می شوند.

این نماینده مجلس روز دوشنبه به اسپوتنیک گفت: "کنگرس امریکا باید تمام اطلاعات لازم در مورد ارتش مخفی ایالات متحده را از پنتاگن درخواست کند ، حتی اگر طبقه بندی شود."

وی اعتراف كرد كه "او واقعاً به این اطلاعات - درباره ارتش مخفی آمریكا" اعتماد ندارد.

همزمان ، جباروف احتمال اینکه برخی از افراد در سرویس های ویژه ایالات متحده به سازماندهی تحریکات در قلمرو کشورشان تحت عنوان "حملات هکرهای روسی" علاقه مند نیستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала