Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بیلبائو 0 رئال 1؛ فتح سن مامس با ساق پای ناچو؛ جنگ مادریدی ها برای قهرمانی به هفته آخر کشیده شد

© REUTERS / ALBERT GEAرئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.05.2021
عضو شوید
تیم فوتبال رئال مادرید در حالی‌که به پیروزی شیرین در زمین بیلبائو دست یافت اما با توجه به برتری اتلتیکو، در رده دوم باقی ماند.

به گزارش اسپوتنیک؛ تیم فوتبال رئال مادرید در سرنوشت ساز ترین بازی لالیگا امشب در زمین سن مامس مهمان اتلتیک بیلبائو بود و با حساب 1-0 به برتری رسید.

در این دیدار با وجود تلاش‌های دو طرف اما دروازه‌بان‌ها راحت بودند زیرا بازی در میانه میدان دنبال می‌شد و کمتر آنها واکنش نشان می‌داند تا این که نیمه اول 0-0 پایان یافت.

در نیمه دوم بازی بازیکنان میزبان به شدت روی دروازه کورتوا فشار وارد می‌کردند اما در دقیقه 70 بازی و روی یک کرنر، کاسمیرو توپ را به بنزما فرستاد که از او گذشت و با خوش شانسی رئال به ناچو برخورد کرد وارد دروازه شد تا حساب کار 1-0 شود.

در ادامه فرصت‌های یکی پس از دیگری از دست می‌رفت و در بهترین فرصت ممکن نیز میزبان در دقیقه 83 خطر ناک ظاهر شد که کورتوا به خوبی آنرا دفع نمود و برتری تیم‌اش را حفظ کرد.

پس از آن نیز در حالی‌که رائول گارسیای تازه وارد در دقیقه 79 کارت زرد دریافت کرده بود اما 10 دقیقه بعد با انجام خطای دیگر، از سوی داور کارت سرخ مستقیم گرفت و از زمین بازی اخرج شد.

داور سه دقیقه وقت‌های تلف شده گرفت که در آن هم تغییری در نتیجه نیامد و شاگردان زیزو 1-0 برنده شدند.

با این برتری تیم رئال مادرید 81 امتیازی شدند و همچنان در رده دوم باقی ماندند تا قهرمان این فصل در هفته پایانی مشخص شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала