Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فرایبورگ 2 – بایرن 2؛ توقف قهرمان در شب عبور لوا از یک رکورد تاریخی

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر روبرت لواندوفسکی Футбол. Лига чемпионов. Матч "Бавария" - "Ростов"
روبرت لواندوفسکی Футбол. Лига чемпионов. Матч Бавария - Ростов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.05.2021
عضو شوید
در شبی که بایرن مونیخ در دیدار خارج از خانه برابر فرایبورگ متوقف شد، لواندوفسکی 40ومین گُل خودش را در فصل جاری به ثمر رساند و از رکورد تاریخی گرد مولر عبور کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در نخستین شب از هفته سی‌وسوم رقابت‌های بوندسلیگای آلمان، بایرن مونیخ در ورزشگاه شوارتزوالد مهمان فرایبورگ بود و برابر این تیم با نتیجه 2-2 متوقف شد.


این تیم که قهرمانی‌اش از قبل مشخص شده بود، در این دیدار با وجودی که خودش را به آب‌وآتش نزد، در دقیقه 26 توسط لواندوفسکی از روی نقطه پنالتی به گُل رسید.
لوا با این گُلی که به ثمر رساند، چهل‌ومین گُل خود را در فصل جاری به ثمر رساند تا با رکورد گرد مولر که در فصل 72-1971 موفق به زدن چهل گُل برای باواریایی‌ها شده بود، برابری کند.


بایرن در ادامه در دقیقه 29 گُل تساوی را دریافت کرد و مانوئل گولد موفق شد بازی را مساوی کند.
در نیمه دوم بایرن به گُل دوم رسید و لروی سانه موفق شد دروازه حریف را باز و تیمش را پیش بیندازد.
بایرن تا دقیقه 81 از حریف پیش بود اما کریستین گونتر از راه رسید و گُل تساوی را به ثمر رساند و مانع واریز شدن امتیازات کامل به حساب باواریایی‌‎ها شد.
با این نتیجه بایرن مونیخ در صدر 75 امتیاز شد و فرایبورگ نیز با با 45 امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفت تا شانس برای اروپایی شدن نداشته باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала