Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بمبی که در ایتالیا منفجر شد؛ لاوتارو به اتلتیکو می‌رود

© REUTERS / SERGIO PEREZУдар Лаутаро Мартинеса по воротам
Удар Лаутаро Мартинеса по воротам  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.05.2021
عضو شوید
نیکولا ونتولا ستاره سابق اینترمیلان بین‌ سال‌های 2000 – 2005، مدعی‌ست که لاوتارو مارتینز مهاجم فعلی نراتزوری، به اتلتیکومادرید خواهد پیوست.

به گزارش اسپوتنیک، اینترمیلان در فصل جاری به دلیل درخشش لوکاکو و لاوتارو مارتینز در خط حمله موفق به کسب عنوان قهرمانی سری‌آ شد و به اقتدار 9 ساله یوونتوس پایان داد.
با این وجود شرایط مالی این باشگاه مناسب نیست و به نظر می‌رسد که سران این باشگاه قصد دارند برای خروج از بحران مالی لاوتارو مارتینز و اشرف حکیمی را به فروش برسانند.
در اسپانیا با توجه به علاقه دیرینه بارسلونا به لاوتارو مارتینز، زمزمه‌های حضور این مهاجم گُلزن در نیوکمپ شنیده می‌شود و این احتمال وجود دارد که کاتالان‌ها در تابستان او را به خدمت بگیرند.
در ایتالیا اما خلاف این شایعات خبرهایی مبنی بر حضور این بازیکن در اتلتیکومادرید شنیده می‌شود و یکی از ستاره‌های سابق اینترمیلان نیز این موضوع را تایید می‌کند.
نیکولا ونتولا ستاره سابق اینترمیلان بین‌ سال‌های 2000 – 2005، امروز در گفت‌وگویی مدعی شد که لاوتارو به جای بارسلونا، راهی اتلتیکومادرید خواهد شد.

او به Twitch گفت:" من این بمب را پرتاب خواهم کرد: لاوتارو مارتینز به اتلتیکو مادرید خواهد رفت. همه چیز توافق شده است که او به آن‌جا برود. دو طرف به من گفتند که معامله انجام شده است و این یک معامله خوب خواهد بود."

این در حالی‌ست که لاوتارو هنوز دو فصل دیگر با نراتزوری قرارداد دارد و چندی قبل از تمایل اینتر برای تمدید قرارداد این بازیکن خبرهایی منتشر شد.
 
 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала