Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیرلو: بوفون و رونالدو؟ قهرمانان تغییر را در فوتبال رقم می‌زنند

© REUTERS / MASSIMO PINCAپیرلو
پیرلو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2021
عضو شوید
سرمربی یوونتوس پس از پایان بازی تیمش برابر ساسلو در کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا کرد.

به گزارش اسپوتنیک، یوونتوس دیشب موفق شد ساسولو را با نتیجه سه بر یک شکست دهد. آندره پیرلو، سرمربی یوونتوس پس از این این بازی در نشست خبر حاضر در پیوند به چند موضوع مهم صحبت کرد.

رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2021
سری‌آ ایتالیا؛ میلان تورین را به توپ بست، اینتر و یوونتوس با نتایج مشابه پیروز شدند
پیرلو ابتدا در خصوص عملکرد شب گذشته شاگردانش گفت:«اگر تمرکز کنید و از نظر ذهنی در وضعیت خوبی قرار بگیرید می‌توانید در هر شرایطی موفق شوید، مانند چیزی که امشب دیدیم. حسرت‌های زیادی داریم، برای اینکه ببرید باید بدانید چگونه به رقیب‌تان ضربه بزنید. این به سبب شخصیت تک تک ماست.»

سرمربی اینتالیایی بانوی پیر در ادامه به تمجید از بوفون و رونالدو پرداخت و گفت:«بوفون و رونالدو؟ قهرمانان تغییر را در فوتبال رقم می‌زنند، ما تعداد زیادی از آن‌ها داریم و آن‌ها اهمیت بالایی در بازی‌هایمان دارند. اما می‌خواهم به دیگر بازیکن‌ها هم تبریک بگویم. حالا 2 بازی دیگر در پیش است و تا پایان می‌جنگیم.»

پیرلو در پایان اظهار داشت:«وقتی برای یووه بازی می‌کنید باید 100 دقیقه تمرکز داشته باشید و به خودتان اجازه اشتباه کردن ندهید. قبل اینکه پنالتی دهیم، توپ را در دفاع لو دادیم و وقتی چنین اشتباهی می‌کنید تاوانش را هم می‌دهید. اگر تمرکز کنید و از نظر ذهنی در وضعیت خوبی قرار بگیرید می‌توانید در هر شرایطی موفق شوید، مانند چیزی که امشب دیدیم.»

یوونتوس در حال حاضر به فاصله دو بازی تا پایان فصل 2020 – 2021 سری‌آ با اختلافی یک امتیازی نسبت به ناپولی رده چهارمی، در رده پنجم جدول قرار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала