Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاریس مقصد بعدی اوریر؛ رئال گزینه احتمالی دیگر

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر سرژ اوریر
سرژ اوریر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2021
عضو شوید
سرژ اوریر در حال بازگشت به باشگاه پاری‌سن‌ژرمن است زیرا مذاکرات میان نماینده و خانواده وی و پی‌اس‌جی سرعت می‌یابد.

به گزارش اسپوتنیک؛ گفته می‌شود سرژ اوریر ستاره تاتنهام برای بازگشت به باشگاه قدیمی‌اش در حال مذاکره با پاری‌سن‌ژرمن است.

ملی پوش ساحل عاج در این فصل در تیم اسپرز بوده ولی دقایق کمتری به دست آورده و می‌تواند با سرمربی سابق‌اش مائوریسیو پوچتینو، دوباره یک جا شود.

"فوت مرکاتو" گزارش داده که گفتگوهای بین بازیکن، تاتنهام و PSG در حال تسریع است. اوریر احتمالاً حدود 10 میلیون پوند هزینه خواهد داشت، به نظر می‌رسد لئوناردو مدیرفنی PSG ، علاقه زیادی به این انتقال دارد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که به اوریر یک قرارداد چهار ساله پیشنهاد شده و در حالی‌که دانیل لوی رییس اسپرز پیشنهاد قاطعی دریافت نکرده اما "مذاکرات بین دو باشگاه نتیجه گرفته" و مهمتر از همه، پوچتینو همچنین برای پیوستن اوریر به تیمش در فصل آینده "مصمم" است.

اوریر با قراردادی 22.5 میلیون پوندی در سال 2017 از پی‌اس‌جی به مقصد اسپرز حرکت کرد. اما این بازیکن 28 ساله هرگز به نظر نمی‌رسد موقعیت دفاع راست مانند موقعیت خود را تقویت کند.

پوچتینو در حال حاضر فقط یک گزینه دفاع راست مطمئن در PSG بنام الساندرو فلورنزی به صورت قرضی در آ اس رُم دارد.

این بازیکن خود ظاهراً مشتاق بازگشت است زیرا احساس می‌کند که در پایتخت فرانسه تجارت ناتمامی داشته باشد و طبق گزارش‌ها، غول اسپانیایی رئال مادرید در حال بررسی اقدام خرید برای اوریر است.

طبق گزارش آ اس، رئال در تلاش است تا گزینه‌های دفاعی راست خود را تقویت کند و در مورد موجود بودن او تحقیق کرده است.

دنی کارواخال در این فصل از ناحیه مصدومیت رنج می‌برد در حالی‌که انتظار می‌رود لوکاس وازکز با پایان یافتن قراردادش در ماه آینده، جدا شود، بنابراین اوریر می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала