Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان در‌ چه صورت‌ از رئال نمی‌رود؟

© REUTERS / Juan MedinaZinedine Zidane
Zinedine Zidane - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2021
عضو شوید
زیدان حتی در صورت پیروزی در لالیگا در پایان فصل رئال مادرید را ترک خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید بدون توجه به پیروزی این تیم در لالیگا، تقریباً در پایان این فصل این باشگاه را ترک خواهد کرد.

تیم او امشب به مصاف گرانادا می‌رود و در صورت کسب یک پیروزی، دو بازی دیگر در پیش دارد و همچنان در دو امتیازی اتلتیکو خواهد ماند. اما این مربی 48 ساله که در کمتر از چهار فصل، موفق به کسب دو عنوان قهرمانی در لیگ و 3 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شده، تصمیم گرفته تا پس از بازی نهایی این فصل لیگ در خانه ویارئال در 23 می، با کهکشانی‌ها خداحافظی نماید.

اگر بعد از یورو در تابستان امسال تغییری ایجاد کنند، زیدان هدف فوری یوونتوس و تیم ملی فرانسه خواهد بود.

فلورنتینو پرز رییس رئال مادرید تحت فشار قرار خواهد گرفت تا رائول گونزالس اسطوره این باشگاه و سرمربی تیم کاستیا را به جای او معرفی کند. مردی که تیم جوانان این باشگاه را در آستانه صعود قرار داده اما پرز همچنین می‌تواند به مکس آلگری متوسل شود.

زیدان برای مدتی احساس کرده بود که دیگر از حمایت پرز برخوردار نیست و حتی یک عنوان قهرمانی در لیگ، بعید است نظرش تغییر کند. در صورت قهرمانی البته زیزو اولین مربی باقی مانده از مادرید بعد از لئو بن هاکر در 1989 باشد که دوسال متوالی قهرمان لیگ می‌شود.

زیدان در این فصل حمایت گسترده اتاق رختکن را حفظ کرده و اختلاف نظر در این هفته با مارسلو مدافع چپ منجر به کنار گذاشته شدن وی برای بازی امشب، در قلب نارضایتی مربی نیست و به هر حال او در پایان فصل از رئال خواهد رفت.

مارسلو معتقد بود كه زیدان نسبت به جلسه تمرینی اخیر رئال مادرید بسیار انتقاد داشت، زمانی‌كه از بازیکنانش خواسته بود با شدت بیشتری برای یك بازی كه باید برنده شود آماده شوند. او در مقابل تیم با مدیر صحبت کرد و از سفر به گرانادا حذف شده است.

مارسلو ممکن است بازی نکند زیرا با وجود این‌که گزینه‌های دفاع در بازی امشب را کم کرده بود، زیدان در نظر داشت میگل گوتییرز جوان 19 ساله را برای شروع انتخاب کند.

بازیکنان جوانی‌که در هفته‌های اخیر ظاهر شده‌اند اکنون تنها چیزی هستند که می‌توانند زیدان را در مادرید نگه دارند.

اگر او متقاعد شود که تیم جدیدی در اطراف گوتیرز و ویکتور چوست مدافع میانی، سرخیو آریباس و آنتونیو بلانکو ایجاد کند، با این احتمال که باشگاه به دنبال کیلیان امباپه باشد، می‌تواند ذهن او را تغییر دهد. اما او اعتقاد ندارد اراده‌ای در اتاق هیئت رئال مادرید وجود داشته باشد که او را متقاعد به ماندن نماید.

مادرید منابع ناخوشایندی را برای بازی امشب در اختیار دارد. آلوارو اودریوزولا، ادر میلیتائو، ناچو فرناندز و گوتیرز چهار نفره پشت سر خواهند بود، زیرا آنها چهار مدافع متناسب آخر هستند.

تونی کروس، کاسمیرو و لوکا مودریچ در خط هافبک میانی زیدان می‌توانند در کنار یکی دیگر از محبوب‌های وی، فد والورده هافبک اروگوئه‌ای، شروع کنند. و او باید بین مارکو آسنسیو و ادن هازارد تصمیم بگیرد که با کریم بنزما بازی نمایند.

در صورت شکست مادرید، اتلتیکو می‌تواند با پیروزی در خانه اوساسونا در این یکشنبه لالیگا را فتح کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала