Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توافق دپای با بارسا به یک شرط

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر ممفیس دپای Футбол. Чемпионат мира - 2014. Тренировка сборной Нидерландов
ممفیس دپای   Футбол. Чемпионат мира - 2014. Тренировка сборной Нидерландов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2021
عضو شوید
در صورتی که رونالد کومان به عنوان مربی بارسلونا ماندنی شود، ممفیس دپای به بارسا خواهد آمد.

به گزارش اسپوتنیک؛ بارسلونا و ممفیس دپای توافق کرده‌اند که این بازیکن می‌خواهد تحت دستور کومان کار نماید و به طور قابل توجهی تقاضاهای مالی خود را کاهش داده است.

اگرچه هنوز این فصل به پایان نرسیده اما بارسا در حال کار بر روی آماده سازی تیم برای سال آینده است. این باشگاه منتظر است حسابرسی به پایان برسد و بداند دقیقاً چقدر پول برای نقل و انتقالات در اختیار خواهد داشت. یک واقعیت اساسی برای دانستن این‌که آیا این تیم می‌تواند نیمار را برگرداند یا خیر و همچنین پولی را که آنها باید برای ماندن مسی بپردازند، موفق به جذب هالند شود. در همین حال، گفتگوها با بازیکنانی که در ماه جون از قرارداد آزاد می‌شوند، در حال پیشرفت است.

بارسا پس از آخرین مذاکراتی که با ممفیس دپای انجام داد به توافق رسید، این فوتبالیست یک درخواست صریح از رونالد کومان داشت که از دور می‌آید زیرا وی قبلاً سعی کرده بود در دو بازار گذشته دپای را به خدمت بگیرد اما این امکان وجود نداشت زیرا در آن زمان، هزینه انتقال‌اش به لیون باید پرداخت می‌شد و بارسلونا نیاز به کاهش حقوق و دستمزد داشت و قادر به فروش بازیکن مهم نبود.

کاهش دستمزد

هنگامی که وی از قرارداد خارج شد، فقط مجبور بود با پرونده فوتبالیست مذاکره کند که امکانات زیادی در این زمینه فراهم کرده است. دپای می‌خواهد تحت فرماندهی کومان باشد، سرمربی که از او در تیم ملی هالند چیزهای زیادی می‌داند. به همین دلیل او تصمیم گرفته به طور قابل توجهی حقوق خود را کاهش دهد تا فصل آینده در بارسا باشد. رقمی که مورد قبول باشگاه قرار گرفته است. اکنون مشکل از تداوم مربی ناشی می‌شود. اگر کومان به هدایت بارسا ادامه دهد، دپای فصل آینده در نیوکمپ خواهد بود. با این حال، اگر در پایان لاپورتا تصمیم به تغییر نیمکت بگیرد، شرایط دچار یک چرخش اساسی خواهد شد و لازم است که دوباره روی میز مذاکره بنشینند.

ممفیس دپای مُهاجم هالندی المپیک لیون  Футбол. Лига Европы. Матч ЦСКА - Лион - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.05.2021
شرط جدید دپای برای پیوستن به بارسلونا

بیشتر به جلو

از نظر کومان، دپای یک فوتبالیست اساسی برای تیم است که می‌‌تواند جهشی با کیفیت داشته باشد. او مهاجمی است که روی جناح کار می‌کند، اگر نیمار می‌آمد، این عملیات امکان پذیر نبود اما او اهداف زیادی نیز دارد. ورود او به معنای بسته بودن در به جلو نیست. برعکس، این باشگاه با ایده آوردن یکی دو مورد برای رقابت‌های فصل بعدی به کار خود ادامه می‌دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала