Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتلتیکو موفق‌تر از بارسا و رئال؛ لالیگا در دستان شاگردان ال‌چولو

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر باشگاه فوتبال اتلتیکو مادرید Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv
باشگاه فوتبال اتلتیکو مادرید  Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2021
عضو شوید
در این فصل بارسلونا و رئال مادرید نتوانسته‌اند از اتلتیکومادرید در جدول لالیگا پیشی بگیرند.

رئال مادرید یکشنبه گذشته نتوانست سویا را شکست دهد و بارسلونا هم مقابل اتلتیکو و هم برابر لوانته امتیاز از دست داد و تیم دیگو سیمئونه از فرصت سوزی‌های رُقبا بهترین استفاده را کرد.

اتلتیکو پس از این‌که در نیم فصل اول فقط 7 بازی را نبرد، 21 امتیاز از دست داد و تنها کاری که باید انجام دهد این است که در دو مسابقه آخر خود پیروز شود تا عنوان لالیگا را از آن خود کند.

در همین حال، رئال مادرید آسیب دیده امشب به مصاف گرانادا می‌رود و در صورت از دست  دادن دوباره امتیاز، اتلتیکو می‌تواند از نظر ریاضی عنوان قهرمانی را بدست آورد، البته اگر اوساسونا را در آخرین بازی فصل خود در روز یکشنبه شکست دهد.

 

اتلتیکو برگشت

لوخی بلانکو به دلیل عملکرد اخیرش مورد انتقاد قرار گرفته، اما آنها با وجود اذیت شدن در آخرین دقایق مسابقه برابر رئال سوسیه‌داد اما پیروزی 2-1 را کسب کردند تا هرگونه شک و تردید در این فصل را برطرف نمایند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала