Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قدرت‌نمایی نژند و فیضی در برابر مبارز؛ پاسخ بازمحمد به چلنچ این دو مبارزه چه خواهد بود؟

© Nazhand facebookواحد نژند و سمیع فیضی
واحد نژند و سمیع فیضی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.05.2021
عضو شوید
واحد نژند و سمیع فیضی، دو ورزشکار رشته مبارزات آزاد، به بازمحمد مبارز ستاره سابقه‌دار مبارزات آزاد کشور، چلنج داده اند و منتظر پاسخ او هستند.

به گزارش اسپوتنیک، واحد نژند و سمیع فیضی، دو ورزشکار رشته مبارزات آزاد کشور که اخیراً حریفان خود را در سازمان « فایت نایت» شکسته داده بودند، امروز در صفحه‌های رسمی فیس‌بوک‌های شان، باز محمد مبارز همتا و ستاره سابقه‌دار مبارزات را  به «چنلج» دعوت کردند.

نژند در این مورد نوشت:" باز محمد مبارز چلنچ استی، ایقه پوف لاف نزن دو انتخاب داری، نژند یا فیضی هر کدامش را قبول داری حاضر به مسابقه استیم. داخل میدان ( قفس) معلوم می‌کنیم ازی گپ های ناق چیزی جور نمیشه."
فیضی نیز در این مورد چنین نوشت:" اول خو مه مشتاق فایت با تو چپوله باز، لافوک و تقلب کار نیستم و در هیچ اساس در حد من نیستی. در فایت ایستاده در پهلوانی و سبمیشن مهارتم من بیشترتر از خودت است اما بازهم بخاطر که از این کلان کلان گفتن بانمت و دان دماغ ته میده کنم د قفس میخایم مبارزه کنم. دو انتخاب داری، در وزن خودت 74 نژند حاضر است و در وزن 77 من حاضر هستم. بسم الله کن در هر جا هر سازمان هر قدر شرط پولی هم میزنی آماده هستم."

مبارز تا حالا در این مورد پاسخی نداده اما انتظار می‌رود همانند چلنج ولی هوتک، از مبارزه با این دو مبارز نیز ابأ ورزد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала