Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شرایط دشوار برای تمدید؛ راموس از رئال می‌رود؟

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید Футбол. Товарищеский матч. Россия - Испания
سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید  Футбол. Товарищеский матч. Россия - Испания - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.05.2021
عضو شوید
باشگاه رئال مادرید و سرجیو راموس، بر سر تمدید قرارداد اختلاف دارند و به نظر می‌رسد که این بازیکن در پایان فصل از جمع کهکشانی‌ها جدا خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، سرخیو راموس سال پایانی قراردادش در رئال مادرید را سپری می‌کند و هنوز دو طرف بر سر تمدید قرارداد جدید به توافق دست نیافته اند.
دلیل عدم توافق، درخواست‌های راموس است که باشگاه با آن‌ها موافق نیست و همین موضوع سبب شده تا روند مذاکرات پچیده شود.
راموس خواهان قرارداد دو ساله با کاهش ده درصدی دستمزد است اما باشگاه به پیشنهادی که در ماه جنوری به او ارائه داده بود، پا فشاری دارد.
نشریه مارکا، با توجه به اختلاف دو طرف بر سر تمدید، مدعی‌ست که راموس در پایان فصل رئال مادرید را ترک خواهد کرد و نمی‌تواند بخاطر پیشنهاد یک ساله در مادرید بماند.


مارکا همچنان مدعی‌ست که رابطه بین رییس باشگاه و کاپیتان خوب است و همین امر می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا اختلافات خود را به موقع حل کنند.
اکنون فشار کمتری به دلیل درخشش ناچو و میلیتائو، به باشگاه رئال مادرید برای نگه داشتن راموس نسبت به گذشته وارد است و پرز می‌خواهد از این شرایط به سود باشگاه استفاده کند.
حالا دیده شود که راموس تا دوماه دیگر چه تصمیمی خواهد گرفت و آیا می‌تواند پس از 16 سال تیم خود را ترک و به باشگاه دیگری بپیوندد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала