Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال 2 سویا 2؛ تعارف قهرمانی ادامه دارد؛ VAR شانس طلایی زیدان را سوزاند

© AP Photo / Francisco SecoНемецкий футболист Тони Кроос
Немецкий футболист Тони Кроос - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2021
عضو شوید
رئال مادرید در بازی خانگی برابر سویای آماده به میدان رفت و با 2 گل شکست خورد.

به گزارش اسپوتنیک؛ در هفته 35ام لالیگا، رئال مادرید دومین بازی مهم هفته را در زمین خودی مقابل سویا برگزار کرد اما به سختی توانست از شکست فرار کند و با حساب 2-2 به کسب تنها 1 امتیاز بسنده کند.

سویا که این فصل پایاپای مدعیان قهرمانی در حرکت است و یکی از بهترین‌ فصل‌های خود را با جولن لوپتگی سپری می‌کند، در این بازی با گل دقیقه 22 فرناندو 1-0 پیش افتاد تا رختکن زیدان شوکه شود زیرا 45 دقیقه اول با برتری مهمان خاتمه یافت.

در نیمه دوم بازی تیم زیدان در تلاش در اختیار گرفتن توپ و میدان کرد که نتیجه بخش بود. جایی که با تعویض زیدان کریم بنزما یک ضد حمله را سریع آغاز کرد که نتیجه هم داد، زیرا با پاس زیبای تونی کروس، مارکو آسنسیوی با تک ضرب در دقیقه 67 دروازه مهمان را گشود و حساب کار را 1-1 ساخت تا امید به رختکن رئال مادرید برگردد.

این پایان کار نبود زیرا در دقیقه 76 بازی روی ارسال کرنر در درون خط جریمه رئال، توپ به دست راست ادر میلیتائو برخورد کرد و پس از آنکه بنزما کار را ادامه داد و با برخورد به دروازه‌بان داور پنالتی گرفت، اما با دخالت بخش VAR، برعکس پنالتی روی دروازه رئال اعلام شد که راکیتیچ پشت ضربه ایستاد و آنرا بر خلاف جهت حرکت کورتوا فرستاد و حساب کار 2-1 شد.

با پایان 90 دقیقه زمان معمولی، داور 6 دقیقه وقت‌های تلف شده اعلام کرد که تونی کروس در دقیقه چهارم (90+4) شوت کرد و پس از برخورد به پای چپ ادن هازارد، توپ راهی دروازه شد تا بازی در آخرین لحظات به تساوی 2-2 برسد.

با این نتیجه رئال مادرید 75 امتیازی شد و در رده دوم قرار گرفت و فرصت صدرنشینی را از دست داد، در سوی دیگر، سویا نیز 71 امتیازی شد و همچنان پشت سر بارسلونا در رده چهارم در حرکت خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала