Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعا در انگلیس؛ برگزاری فینال لیگ قهرمانان در لندن قطعی است

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر کاپ لیگ قهرمانان اروپا
کاپ لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2021
عضو شوید
نشریه تایمز انگلیس مدعی‌ست که با توجه به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا و قرار گرفتن شهر استانبول در منطقۀ سرخ، فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، در شهر لندن برگزار خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، قرار بود فینال لیگ قهرمانان اروپا به تاریخ 29 می( 8 جوزا) در ورزشگاه آتاتورک استانبول برگزار شود، اما پس از اینکه دولت انگلیس از هواداران فوتبال این کشور خواست تا اواخر این ماه برای تماشای این دیدار به ترکیه سفر نکنند و پس از قرار گرفتن ترکیه در لیست «سرخ» و خطرناک از نظر شیوع ویروس کرونا، فشار‌ها برای تغییر ورزشگاه میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا افزایش یافت.

حالا نشریه تایمز انگلیس مدعی‌ست که فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، در شهر لندن برگزار خواهد شد و این موضوع قطعی است.

برگزاری فینال لیگ قهرمانان در ورزشگاه ویمبلی، مانند دیدار فینال جام اتحادیه است که طبق اعلام تایمز توافقات در این زمینه حاصل شده و در حدود 22500 نفر تماشاگر هم اجازه خواهند یافت در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

تا حالا این خبر به صورت رسمی رد و یا تایید نشده اما به نظر می‌رسد که در پی فشارهایی دو تیم انگلیسی، چنین تصمیمی از سوی یوفا تایید شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала