Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو – میلان؛ قراردادی که بسته نشد

© REUTERS / MASSIMO PINCAكريستيانو رونالدو، نجم يوفنتوس
كريستيانو رونالدو، نجم يوفنتوس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.05.2021
عضو شوید
سال 2017 اتفاقی افتاد که آ ث میلان نتوانست با کریستیانو رونالدو قرارداد امضا نماید.

به گزارش اسپوتنیک؛ کریستیانو رونالدو امشب در حالی با میلان مصاف می‌دهد که قرار بود در سال 2017 به آن بپیوندد اما فوق ستاره پرتگالی سرانجام در سال 2018 با یوونتوس راهی سری آ شد.

گاتزتا دلو اسپورت در گزارشی ادعا کرده که پس از آن تحت مالکیت چین، هیئت مدیره مشتاقانه تأیید کرده بود که هدف اصلی آنها رونالدو است و علی‌رغم این‌که غول ایتالیا در آن زمان فقط می‌توانست در لیگ اروپا بازی کند اما رونالدو می‌خواست که این انتقال انجام شود.

مارکو فاسونه مدیر عامل وقت میلان در آن زمان گفت: "درست است، یونگ هونگ لی کریستیانو رونالدو را در میلان می‌خواست. او را می‌خواست زیرا اعتقاد داشت که در بازار چین دسترسی زیادی دارد. بازیکن می‌خواست مادرید را ترک کند. ما در جولای 2017 با [نماینده او خورخه] مندس ملاقات کردیم تا هزینه و در دسترس بودن بازیکن را بررسی کنیم."

این موضوع همچنین توسط مدیر ورزشی سابق میلان ماسیمیلیانو میرابلی تأیید شد و اظهار داشت: "رونالدو به ما گفت: شما در لیگ قهرمانان نیستید، خوب، اما من هرگز قهرمان لیگ اروپا نشده‌ام و بنابراین من هم قهرمان خواهم شد. او متقاعد شد. برخی می‌گویند این یک شوخی بود اما ما رونالدو را راضی کردیم، احتمال گرفتن او وجود داشت، همه چیز درست است."

در پایان این اقدام سقوط کرد زیرا صاحبان چینی آن را از نظر اقتصادی عملی نمی‌دانستند.

میرابلی می‌گوید: "آنها پول را در اختیار شان قرار ندادند." فاسونه به من گفت كه پول جمع نشده‌ و ما بايد آن را رها كنيم. ابتدا آنها بودجه‌ای به من دادند و سپس بودجه دیگری. آنها به من گفتند كه ما فرصت امضای قرارداد با او را داریم كه پول آنجاست و سپس صبح آنها خلاف این را به من گفتند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала