Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قهرمانی به رئال لبخند می‌زند

© REUTERS / SERGIO PEREZكريم بنزيمة مهاجم ريال مدريد
كريم بنزيمة مهاجم ريال مدريد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.05.2021
عضو شوید
رئال مادرید در صورتی که در 4 بازی آینده‌اش در رقابت‌های لالیگا به پیروزی برسد، می‌تواند قهرمان این رقابت‌ها شود.

به گزارش اسپوتنیک، دقایقی قبل دو تیم اتلتیکومادرید و بارسلونا، در ورزشگاه نیوکمپ به نتیجه مساوی بدون گُل رضایت دادند تا شانس شان برای کسب عنوان قهرمانی نسبت به رئال مادرید کمتر گردد زیرا هر دو تیم برابر لوس بلانکوس در دیدارهای رو در رو نتایج مطلوب کسب نکرده‌اند.

ليونيل ميسي نجم برشلونة - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.05.2021
بارسا 0 – اتلتیکو 0؛ هدیه کومان و سیمئونه به زیدان، کاتالان‌ها برای قهرمانی به معجزه نیاز دارند

بارسلونا در هر دو دیدار رفت‌وبرگشت برابر رئال مادرید شکست خورده و اتلتیکومادرید در ورزشگاه واندا میترو پولیتانو شکست خورده و در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو متوقف شده است.

حالا و در صورتی که رئال مادرید همه بازی‌ها خودش را ببرد و آنسو اتلتیکومادرید نیز در همه دیدارها به پیروزی برسد، این تیم با کهکشانی‌ها هم امتیاز خواهد شد که در این صورت لوس بلانکوس قهرمان رقابت‌های لالیگا در فصل 2020-2021 خواهد شد.

البته رئال مادرید کار ساده نخواهد داشت زیرا 4 بازی آینده این تیم برابر تیم‌های سویا، گرانادا، بیلبائو و ویارئال است و پیروزی در همۀ آن‌ها دشوار به نظر می‌رسد.

از سویی هم اتلتیکومادرید برابر تیم‌های سوسیداد، اوساسونا و وایادولید قرار می‌گیرد که شانس زیادی برای پیروزی در برابر این تیم‌ها دارد.

بارسلونا نیز با لوانته، سلتاویگو و ایبار بازی دارد و حتی اگر در همه بازی‌ها پیروزی شود و رئال مادرید و اتلتیکومادرید امتیاز از دست ندهند، این تیم قهرمان نخواهد شد.

به این ترتیب قهرمانی به رئال لبخند می‌زند و سرنوشت رئال مادرید در دستان خودش است و می‌تواند با شکست حریفان از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала