Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

به شنبه داغ فوتبالی خوش آمدید، از این بهتر نمیشود !

© REUTERS / PHIL NOBLEسيرجيو أجويرو لاعب مانشستر سيتي
سيرجيو أجويرو لاعب مانشستر سيتي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.05.2021
عضو شوید
امشب رقابت های فوق العاده جذابی در قاره سبز برگزار خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، تنور فوتبال اروپا امشب در اوج هیجان است و رقابت های بسیار جذابی در چهار لیگ انگلیس، لالیگا و بوندسلیگا برگزار میشود که دو بازی قهرمانی را مسجل خواهد کرد و یک بازی نیز مسیر قهرمانی را.

سیتی در یک قدمی قهرمانی لیگ برتر

در ادامه هفته 35 رقابت های لیگ برتر انگلیس امشب در دوئلی جذاب که آن را پیش نمایش فینال لیگ قهرمانان اروپا نامیدند، تیم های سیتی و چلسی در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم میروند.

سیتی که در آستانه قهرمانی لیگ در صورت پیروزی در مقابل حریفش، پس از یک سال وقفه دوباره کاپ قهرمانی لیگ جزیره را روی سر خواهد برد.

این جدال جذاب به دلیل این که چندی بعد فینال لیگ قهرمانان میان همین دو تیم برگزار خواهد شد نیز و از سویی بسته به قهرمانی سیتی در لیگ برتر است، فوق العاده جذاب شده است، از سویی این دیدار برای چلسی هم مهم است، زیرا توخل هم به دنبال اثبات توانایی هایش است و هم به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان

یک پیروزی تا قهرمانی بایرن در بوندسلیگا

بایرن مونیخ نیز شرایط مشابهی در بوندسلیگا دارد، شاگردان فلیک امشب در هفته 32 رقابت ها در خانه میتوانند با شکست مونشن گلادباخ جشن قهرمانی را برپا کنند و مانند همیشه چند هفته زودتر قهرمانی را در لیگ مسجل کنند.

بایرن که هفته پیش قهرمانی اش را با توقف به تعویق انداخته، بدون شک امشب در خانه فقط به برد مقابل فکر میکند.

بارسا – اتلتیکو ؛ سرنوشت ساز در حد لالیگا

در یکی از جدالهای داغ امشب فوتبال باشگاهی در اروپا تیم فوتبال بارسلونا در زمین خودش میزبان صدرنشین جدول اتلتیکومادرید خواهد بود.

بسیاری در اسپانیا میگویند این دیدار تکلیف قهرمان این فصل را مشخص میکند، بارسا در فاصله 2 امتیازی اتلتیکو است و در صورتی که امشب به برتری برسد میتواند به صدر برگردد، اما بارسایی برای تداوم صدرنشینی شان باید منتظر شکست رئال باشند.

از سویی اتلتیکو نیز با این برد ارزشمند میتواند با ایجاد اختلاف 5 امتیازی با بارسا در فاصله 3 بازی آینده اش، مسیر قهرمانی اش را صاف کند.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала