Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوفا 9 باشگاه سوپرلیگ را تنیبه کرد؛ احتمال محرومیت سنگین در انتظار رئال، بارسا و یوونتوس

© REUTERS / DADO RUVICMetal figures of football players are seen in front of the words "European Super League" in this illustration taken April 20, 2021
Metal figures of football players are seen in front of the words European Super League in this illustration taken April 20, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.05.2021
عضو شوید
اتحادیۀ فوتبال اروپا در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد 9 باشگاه از 12 باشگاه حاضر در پروژه سوپرلیگ اروپا با جرایم مالی رو به رو شده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک، الکساندر چفرین رییس اتحادیۀ فوتبال اروپا )یوفا) اعلام کرد که 9 باشگاهی که از پروژه سوپرلیگ کنار کشیده اند تنبیه خواهند شد در حالی که سه باشگاه دیگر (رئال، بارسا و یووه) با تنبیه و برخورد شدید مواجه خواهند شد.

Metal figures of football players are seen in front of the words European Super League in this illustration taken April 20, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2021
مجازات سنگین یوفا در انتظار شورشیان سوپرلیگ اروپا

الکساندر شفرین، رئیس یوفا، گفت:«من دو هفته پیش در کنگره یوفا گفتم که اعتراف به اشتباه به خصوص در این روزهای محاکمه توسط شبکه های اجتماعی، از سوی یک سازمان قوی لازم است. این باشگاه‌ها دقیقاً همین کار را کرده اند. این باشگاه ها به سرعت به اشتباهات شان پی بردند و برای نشان دادن تعهد خود به فوتبال اروپا؛ عقب نشینی کردند.»

مشخص نیست که یوفا قصد جریمه نقدی را دارد یا این تیم ها را از حضور در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده محروم می کند. چفرین اعلام کرده است که 9 تا از 12 باشگاهی که از سوپرلیگ کنار کشیده اند کاملا مورد بخشش قرار گرفته اند و مورد تنبیهی قرار نمی گیرند در حالی که سه باشگاه دیگر که مقاومت می‌کنند باید منتظر عواقبش باشند.

بر اساس این اعلامیه، 9 تیم از 12 تیم سوپرلیگ اروپا  که به صورت رسمی انصراف خود از این تورنمنت و وفاداری شان به تورنمنت کنونی یوفا را اعلام کردند، به عنوان جریمه 5% از درآمد حاصل از حضورشان در تورنمنت های اروپایی را برای یک فصل از دست خواهند داد.

بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس، 3 تیمی که دستورات یوفا را اجرا نکردند اما با نهاد های انضباطی یوفا است؛ جایی که آنها احتمالا با محرومیت هایی مواجه خواهند شد و شاید حتی از شرکت در لیگ قهرمانان اروپا نیز محروم شوند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала