Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هازارد در آستانه خروج؛ رئال به پیشنهادات گوش می‌دهد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ادن هازارد Belgium Soccer Euro 2020 Belgium - Russia
ادن هازارد  Belgium Soccer Euro 2020 Belgium - Russia - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.05.2021
عضو شوید
رئال مادرید از عملکرد هازارد ناامید و از مصدومیت‌های او خسته شده است به همین دلیل قصد فروش او را دارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ صبر رئال مادرید با ادن هازارد به پایان رسیده و ستاره بلجیمی را در چندین نفر دیگر از اعضای تیم زین الدین زیدان، در فهرست فروش گذاشته است.

قضیه هازارد متفاوت است زیرا او در سال 2019 وارد این باشگاه به عنوان سوپراستار بعدی شد. با این وجود مصدومیت‌ها و شرایط دیگر باعث ناامیدی رئال مادرید شده و وی را به سمت درب خروج سوق داده و حالا به هر پیشنهادی برای او گوش خواهد داد.

هازارد به اندازه قیمت‌اش (100 میلیون یورو) که از چلسی به این تیم آمده نتوانسته عملکرد قابل انتظار را ارائه نماید در حالی‌که در مراسم معارفه وی 50.000 هوادار به سانتیاگو برنابئو رفتند.

در فصل جاری رئال مادرید 4 مسابقه باقی مانده در پیش دارد تا هازارد تلاش کند تا در مبارزه برای قهرمانی در لالیگا سانتاندر تعیین کننده باشد، پیروزی که باعث تغییر وضعیت نخواهد شد.

عملکرد هازارد در استمفوردبریج

تصویری از خنده‌های هازارد با هم تیمی‌های سابق‌اش در استمفوردبریج نیز تاثیری در این تصمیم نداشته است بلکه در مورد او از هفته‌ها پیش بحث و بررسی آغاز شده است.

زیرا در مسابقه واقعی، هازارد رهبر نبود. او هرگز به خاطر رهبری شناخته نشده اما با عملکردش در چلسی، سبب شده بود تا در مادریدی هم تیمی‌های وی هنگام صحبت کردن کاملاً به او احترام بگذارند اما در رختکن رئال مادرید وضعیت کاهش یافته و اکنون تعداد معدودی وجود دارد که انتظار دارند هازارد جلوه جادویی ایجاد کند که می‌تواند در یک مسابقه برنده شود. احساس مشابهی در اتاق هیئت مدیره وجود دارد. از بدشانسی او در ابتدا، اکنون برای سطح عملکرد و نگرش او ناامید شده است.

از نظر رابطه او با هواداران، این واقعیت که مسابقات پشت درهای بسته است به او کمک کرده زیرا ممکن است با واکنش جدی روبرو شود. گرچه برخی دیگر نیز وجود دارند که معتقدند ممکن است استادیوم‌های کامل انگیزه او را بیشتر کرده باشد.

وضعیت قرارداد هازارد

هازارد سه سال دیگر قرارداد دارد و رئال مادرید هنوز باید مبلغ پرداختی به چلسی را کاملاً به دست آورد در حالی‌که ارزش او به وضوح افت کرده است. به عنوان مثال، ترانسفرمارکت اوو را در هنگام انتقال به اسپانیا 150 میلیون یورو و اکنون 40 میلیون یورو ارزیابی می‌کند. زیدان همیشه این بازیکن را دوست داشته و حتی قبل از انتقال به چلسی او را در سال 2012 در رئال مادرید می‌خواست. وقتی مُهاجم در دسترس باشد، زیدان روی او حساب می‌کند ولی رئال مادرید اکنون به پیشنهادات گوش خواهد داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала