Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمجید ویژۀ فوق ستاره بارسلونا از اسطورۀ تنیس جهان + عکس

© REUTERS / ALBERT GEAمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.05.2021
عضو شوید
لیونل مسی در پیام ویژه، کسب جایزۀ لاورس را برای رافائل نادال را شادباش گفت.

به گزارش اسپوتنیک، رافائل نادال تنيسور برجسته اسپانيايي برنده جايزه LAREUS شد. اين جايزه به فرد الهام بخش ورزشی در آن اهدا می‌‌شود.

بایرن مونیخ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2021
بهترین‌های لاروس؛ بایرن بهترین تیم، نادال بهترین ورزشکار، صلاح الهام‌بخش‌ترین ورزشکار

مسی که سال گذشته به همراه لوییس همیلتون، قهرمان هفت باره جهان فرمول یک، به صورت مشترک برنده جایزه لاروس و بهترین ورزشکار مرد جهان شده بود، در پیامی ویدیویی از علاقه و احترام خود نسبت به نادال سخن گفت.

مسي پس از برنده شدن رافائل نادال ويديويي كوتاه در شبكه اجتماعي خود منتشر كرد و اين مهم را به نادال شادباش گفت. مسی در این پیام ویدیوی گفت:«شما برای كسب اين جايزه بسيار شايسته بوديد. شما برای همه الگو هستيد. من از سرسخت‌ترین هودار شما و از تحسين كنندگان بزرگ شما هستم.»

مراسم سالانه لاروس امسال بخاطر شیوع کرونا بصورت مجازی برگزار گردید و رافائل نادال و نائومی اوساکا جوایز بهترین ورزشکار مرد و زن سال را از آن خود کردند.

این برای دومین بار است که نادال جایزه برترین ورزشکار سال را به خود اختصاص می‌دهد. او سال گذشته برای سیزدهمین بار فاتح رولان گاروس شد و با رکورد 20 قهرمانی راجر فدرر در گرند اسلم‌ها برابری کرد. تنیس‌باز اسپانیایی در سال 2011 نیز جایزه لاروس را برده بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала