Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیزو حریف توخل نشد؛ چلسی به سیتی رسید + عکس

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر هوادار چلسی
هوادار چلسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2021
عضو شوید
در دیدار برکشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان چلسی از سد رئال گذشت و فینالیست شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ دو تیم فوتبال چلسی و رئال مادرید در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب در ورزشگاه استمفورد بریج به مصاف هم رفتند که سرانجام این دیدار با دو گل به سود چلسی خاتمه یافت.

نیمه اول بازی را تیم میزبان کاملا هجومی آغاز کرد و فشار بی امان این تیم افزایش می‌یافت تا این‌که رفته رفته تیم زیزو سوار بر بازی شد.

با تلاش‌های تیم زیدان احتمال می‌رفت تا این تیم گل‌زنی کند ولی عکس نتیجه اتفاق افتاد زیرا در دقیقه 28 بازی ضربه چیپ هاورتز به تیرک بالایی دروازه برخورد کرد اما ورنر در برگشت آنرا با سر وارد تور نمود تا حساب کار 1-0 شود.

پس از این گل برای لحظاتی دو طرف کمی بازی را پرتنش دنبال کردند که مجازات داور را در پی داشت و نیمه اول اما به سود شیران لندن پایان یافت.

در نیمه دوم شاگردان توخل بارها تا امر گل‌زنی پیش رفتند که درخشش کورتا و والورده مانع این امر شد و در سوی مقابل بارها مندی دروازه میزبان را حفظ کرد تا برتری تیم توخل، آبی پوشان را در یک قدمی فینال نگهدارد.

دروازه تیم‌ها اما در نیمه دوم باز نمی‌شد تا این‌که پولیشیچ در فرصت مناسب پاس را برای میسون مونت فرستاد و او هم با دقت توچ را وارد دروازه کرد تا حساب کار 2-0 شود.

در ادامه کاری از دست رئال بر نیامد و بازی با حساب 2-0 به سود چلسی خاتمه یافت تا این تیم در نهایت با مجموع 3-1 بازی را برنده شده و به فینال استانبول راه یابد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала