Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تغییرات گسترده و خانه تکانی در انتطار رئال؛ از مربی تا بازیکن

© AFP 2023 / GABRIEL BOUYSفلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید Real Madrid Başkanı Florentino Perez
فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید  Real Madrid Başkanı Florentino Perez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2021
عضو شوید
خبرنگار نزدیک به پرز رئیس باشگاه رئال مادرید می‌گوید که قرار است تغییرات زیادی در این تیم رونما گردد.

به گزارش اسپوتنیک، خوزه فلیکس دیاز خبرنگار نزدیک به فلورنتینو پرز، مدیر رئال مادرید در گزارشی به تحولات احتمالی رئال برای فصل بعد با توجه به حذف ناخوشایند از نیمه نهایی چمپیونزلیگ اشاره کرده است.

 در حقیقت به گفته وی مدیران رئال مادرید مدتهاست که تصمیم های مهمی را در مورد آینده تیمشان گرفته اند. فقط دو هفته دیگر تا پایان فصل مانده است و بعد از آن تغییرات آغاز خواهند شد.

مربی:

در ابتدا باید تکلیف لالیگا مشخص شود و بعد از آن مهمترین تصمیم برای فصل بعد مربوط به مربی احتمالی است. این مسئله باید میان پرز و زیدان حل شود. این دو قبلا هم با هم صحبت کرده اند.

هر چند که باشگاه رئال به زیزو اعتماد دارد اما خود را برای جانشین های احتمالی در صورت استعفای وی آماده کرده است. منطقی ترین گزینه از نظر باشگاه، رائول گونزالس است که در آکادمی رئال عملکرد خوبی داشته است.

گزینه های دیگری نظیر آلگری و یواخیم لوو نیز در دسترس هستند. پوچتینو و ناگلسمن که گزینه های دیگر بوده اند، مقاصد دیگری را برای خود پیدا کرده اند.

خروجی ها:

 مدیران رئال مادرید کاملا مطمئن هستند که وقت نوسازی ترکیب رسیده است. حتی اگر رئال در مقابل چلسی حذف نمی شد هم تغییرات پرشمار به نظر می رسید و بسیاری از بازیکنان رئال باید بروند تا تغییر نسل آغاز شود.

 برخی از این بازیکنان بخش مهمی از تاریخ رئال را نوشته اند اما به نظر می رسد که وقتش رسیده تا  تغییراتی را داشته باشند. رئال مادرید حتی اگر جامی نبرد هم نمره مردودی از فصلی عجیب با 58 مصدومیت مختلف نگرفته است.

 قرارداد مودریچ برای یک فصل تمدید شده اما لوکاس و راموس در پایان فصل باید با اتمام قراردادشان جدا شوند. هازارد، مارسلو و ایسکو جایی در آینده باشگاه ندارند هر چند که با توجه به دستمزدهایشان جایی در آینده رئال ندارند. بازیکن بلژیکی جایی در آینده رئال ندارد.

قرضی ها:

رئال مادرید باید در مورد آینده بازیکنان قرضی خود نظیر بیل، یوویچ، براهیم، سبایوس، اودگارد، کوبو و حتی رینیر تصمیم بگیرد. همه آنها با باشگاه قرارداد دارند.

 اگر زیدان در رئال بماند، بعید است که اودگارد برگردد اما در صورت جدایی وی بازگشت بازیکن نروژی قطعی است. در مورد رینیر و کوبو به نظر می رسد که باشگاه تصور می کند که پس از تجربه ناکام در این فصل بهتر است که همچنان قرضی به تیم های دیگر بروند و تجربه اندوزی کنند.

خریدها:

خرید آلابا قطعی شده است و از سویی برای خط حمله، اولویت با امباپه است. نظر بازیکن فرانسوی این است که در رئال بازی کند. او به خاطر رئال حاضر به تمدید با پی اس جی نشده و رئال امیدوار است که مالکان قطری پی اس جی حاضر به فروش او شوند. قیمت او حدود 150 میلیون یورو خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала