سهم همسر بیل گیتس از طلاق چند است

© REUTERS / Rick Wilking سهم همسر بیل گیتس از طلاق چند است
 سهم همسر بیل گیتس از طلاق چند است  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.05.2021
عضو شوید
همسر بیل گیتس در روز طلاق از بنیانگذار مایکروسافت به ارزش 1.8 میلیارد دالر اوراق بهادار دریافت کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بلومبرگ، مشخص شد که ملیندا گیتس همسر بیل گیتس روز طلاق از بنیانگذار مایکروسافت بیل، 1.8 میلیارد دالر اوراق بهادار دریافت کرد. 

براساس گزارش های ارائه شده به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، ملیندا گیتس 1.5 میلیارد دالر سهام شرکت راه آهن ملی کانادا و همچنین 300 میلیون دالر اوراق بهادار را از بزرگترین فروشگاه موتر "Autonation" در ایالات متحده، دریافت کرد.

طبق ارزیابی فوربس، دارایی های بیل گیتس 124 میلیارد دالر را تخمین زده است. صندق سرمایه گذاری های Cascade که بیل گیتس از طریق آن سهام تعدادی از شرکت های بزرگ را در اختیار دارد، فقط سهم اندکی از سهام را به Melinda منتقل کرد. این صندوق 50 میلیارد دالار اوراق بهادار از شرکت هایی مانند Republic Services، که یک شرکت تصفیه زباله است و برعلاوه  Deere، بزرگترین تولید کننده ماشین آلات کشاورزی و شرکت تصفیه آب Ecolab، باقی مانده است.

جدایی بیل گیتس از همسرش پس از 27 سال زندگی مشترک - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.05.2021
جدایی بیل گیتس از همسرش پس از 27 سال زندگی مشترک

به گفته فوربس، بیل گیتس چهارمین فرد ثروتمند جهان، پس از جف بزوس از آمازون، برنارد آرنو از LVMH و ایلان ماسک از تسلا است. این اطلاعیه طلاق، دو سال پس از آن منتشر شد که بزوس گفت او و همسرش مک کنزی در حال طلاق هستند. بیل گیتس و جف بزوس از ثروتمندترین افراد جهان هستند و آمازون و مایکروسافت در تجارت رایانش ابری با یکدیگر رقابت می‌کنند. آمازون در اوایل سال جاری گفته بود که بزوس از سمت خود به عنوان مدیرعامل کناره گیری خواهد کرد.

گفتنی است که بیل گیتس و همسرش ملیندا در 3 ماه می خبر طلاق خود را اعلام کردند. به گزارش TMZ، ملیندا دادخواست طلاق را ارائه داد. به گفته وی، ازدواج او با گیتس برای همیش از هم گسست. خاطرنشان می شود که هیچ اطلاعاتی در مورد قرارداد ازدواج در اسناد طلاق وجود نداشته است. در همین حال، همسران توافق نامه جدایی را منعقد کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала