Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وضعیت نامشخص امباپه برای دیدار با سیتی

© AP Photo / David Ramos Kylian Mbappe
 Kylian Mbappe - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2021
عضو شوید
حضور کلیان امباپه در دیدار برابر منچسترسیتی هنوز قطعی نیست و با وجود سفر این بازیکن به شهر منچستر، پوچتینو از صحبت در مورد بازی کردن او در برابر سیتی خود داری کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پاریسن‌جرمن فردا شب در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه اتحاد، مهمان منچسترسیتی  است که در دیدار رفت در ورزشگاه پارک د پرانس، برابر این تیم با نتیجه 1-2 شکست خورده بود.

حضور کلیان امباپه ستاره درخشان پاریسی‌ها در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپای این فصل، در دیدار برابر سیتی هنوز قطعی نیست و با وجود سفر این بازیکن به شهر منچستر، مائوریسیو پوچتینو سرمربی پی‌اس‌جی از صحبت در مورد او خود داری کرد.

سرمربی پی‌اس‌جی در نشست خبری قبل از مصاف با سیتی گفت:" ما وضعیت کیلیان امباپه را ارزیابی می‌کنیم.  او قصد دارد امروز خودش به صورت انفرادی تمرین کند و در پایان خواهیم دید که آیا امباپه می تواند به تمرینات گروهی نیز اضافه شود یا خیر. ما یک روز تا آغاز دیدار مقابل سیتی باقی مانده و ما هنوز در این رابطه تصمیمی نگرفته‌ایم".

امباپه که در دیدار برابر لانس که با پیروزی 1-2 پی‌اس‌جی به پایان رسید از ناحیه پا مصدوم شد و سخت در تلاش است تا به دیدار برابر سیتی برسد و نمایش نچندان خوب خود در دیدار رفت را جبران کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала