رییس جمهور غنی با رییسان و نمایندگان احزاب سیاسی دیدار کرد

© Photo / facebook account of argرییس جمهور غنی با رییسان و نمایندگان احزاب سیاسی دیدار کرد
رییس جمهور غنی با رییسان و نمایندگان احزاب سیاسی دیدار کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2021
عضو شوید
رئیس جمهور افغانستان امروز با رؤسا و نمایندگان احزاب سیاسی کشور در ضیافت افطاری با آنان در خصوص فصل نو بعد از خروج نیروهای بین المللی از افغانستان، صحبت نمود.

به گزارش اسپوتنیک، دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری افغانستان با نشر خبرنامه‌ای اعلام کرده است محمد اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان نماز شام را با رؤسا و نمایندگان احزاب سیاسی کشور ادا کرد و در ضیافت افطاری با آنان در خصوص فصل نو بعد از خروج نیروهای بین المللی از افغانستان، صحبت نمود.

زلمی خلیل‌زاد با رئیس جمهور غنی دیدار کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2021
زلمی خلیل‌زاد با رئیس جمهور غنی دیدار کرد

در این دیدار شماری از رؤسای احزاب سیاسی در مورد خروج نیروهای بین المللی و نقش احزاب سیاسی در حمایت از نظام و نیروهای امنیتی و دفاعی، نقش زنان در مصالحه و همکاری حکومت در تمام محورها با احزاب سیاسی به منظور ارتقای نقش آنان، معلومات ارائه کردند.
در همین حال، آقای غنی پس از استماع صحبت آنان، با اشاره به ایجاد ماحول جدید پس از اعلام خروج نیروهای بین المللی از افغانستان گفت که فرصت ها نسبت به خطرات به مراتب بیشتر است و بعد از دو دهه به سوی حاکمیت ملی قوی میرویم.
رئیس جمهور افزود: نقطه کلیدی این است که باید به اجماع ملی برسیم و بی طرفی افغانستان به سطح منطقوی و بین المللی حفظ گردد.
وی در اخیر سخنانش با آنها گفت که ه اکنون زمان قربانی است و بدون حضور زنان و جوانان اجماع ملی ایجاد شده نمی تواند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала