Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال به دنبال طلسم شکنی در برابر چلسی؛ کهکشانی‌ها 7 سال است در انگلیس پیروز نشده‌اند

© REUTERS / SERGIO PEREZكريم بنزيمة مهاجم ريال مدريد
كريم بنزيمة مهاجم ريال مدريد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2021
عضو شوید
کهکشانی‌ها در 4 بازی قبلی شان در خاک انگلیس موفق به کسب پیروزی نشده و تلاش دارد تا در برابر چلسی به این طلسم پایان دهند.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید چهارشنبه شب در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در شرایطی به مصاف چلسی در خانۀ این تیم می‌رود که در دیدار رفت برابر آبی‌های لندن، با نتیجه 1-1 در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو متوقف شده بود.

سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2021
وضعیت آشفتۀ خط دفاع رئال در آستانه دیدار با چلسی

این تیم که نیاز شدید به پیروزی دارد، در شرایط به مصاف چلسی می‌رود که از زمان پیروزی در آنفیلد در سال 2014، در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید هفت سال است که در خاک انگلیس پیروز نشده است.

 رئال مادرید در این مدت دو بار با منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد بازی کرده که حاصلش تساوی بدون گل و شکست 1-2 در فصل گذشته بوده است.

 رئال مادرید در خانه تاتنهام با نتیجه 1-3 در مرحله گروهی در سال 2017 شکست خورده و در همین فصل در زمین لیورپول به تساوی بدون گل رسیده است.

 رئال مادرید در استمفوردبریج مقابل چلسی باید این طلسم را بشکند و پیروز شود هر چند که تساوی با گُل هم رئال را راضی خواهد کرد.

 تساوی 1-1 کار را به وقت اضافه می کشاند و تساوی 2-2 یا بیشتر مجوز صعود رئال را به فینال صدور خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала