Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خوش‌بینی‌ها به دائمی شدن قرارداد گرت بیل

© MATT DUNHAMTottenham Hotspur's Gareth Bale reacts after the match between Tottenham Hotspur and West Ham United
Tottenham Hotspur's Gareth Bale reacts after the match between Tottenham Hotspur and West Ham United  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2021
عضو شوید
دانیل لوی رییس باشگاه تاتنهام، به سرمربی جدید این باشگاه پیشنهاد دائمی کردن قرارداد قرضی گرت بیل را خواهد داد زیرا از عملکرد این بازیکن ولزی راضی است.

به گزارش اسپوتنیک، در روزهای نقل‌وانتقالات تابستانی بود که داستان عجیب رئال مادرید و گرت بیل به صورت موقت به اتمام رسید و تاتنهام باشگاه سابق این بازیکن او را به صورت قرضی و با قراردادی یک ساله با بند اختیاری دائمی شدن، این بازیکن را به خدمت گرفت. گرت بیل هفته‌ها ابتدایی را به علت مصدومیت از دست داد و در ادامه نیز چندان در ترکیب ثابت قرار نمی‌گرفت تا شایعات حاکی از عدم تمایل مدیران اسپرز به دائمی کردن قرارداد این بازیکن اوج گیرد.

گرت بیل  Футбол. Чемпионат Европы - 2016. Матч Португалия - Уэльс - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2021
روزهای خوش شاهزادۀ ولزی؛ بیل پس از 9 سال در لیگ برتر هت‌تریک کرد + عکس

گرت بیل اما در بازی های اخیر این تیم عملکرد درخشانی داشته است. ستاره ولزی در جریان پیروزی 0-4 تاتنهام برابرشفیلد به روز یکشنبه هتریک کرد و در هفته‌های اخیر در اوج آمادگی قرار داشته است.

اخراج مورینیو و همین موضوع سبب شده تا خوشبینی‌ها به دائمی شدن قرارداد بیل افزایش یابد و رییس این باشگاه تصمیم دارد با استخدام سرمربی جدید قرارداد ستاره ولزی را دائمی کند.

براساس گزارش‌های متعدد، دانیل لوی به سرمربی جدید این باشگاه پیشنهاد دائمی کردن قرارداد قرضی گرت بیل را خواهد داد زیرا از عملکرد این بازیکن ولزی راضی است.

گفته می‌شود که در صورت کاهش ندادن مبلغ انتقال از سوی رئال مادرید، این باشگاه قرارداد قرضی را به یک فصل دیگر تمدید و یک سال پس او را به صورت رایگان به خدمت خواهند گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала