Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوونتوس 2 اودینزه 1؛ کامبک شیرین با طعم رونالدو

© REUTERS / MASSIMO PINCASoccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts
Soccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2021
عضو شوید
تیم یوونتوس با کامبک فوق العاده و درخشش فوق ستاره پرتگالی‌اش، بازی باخته مقابل اودینزه را به بُردی ارزشمند 2-1 تبدیل کرد.

یوونتوس در ادامه بازی‌های هفته 34 سری آ و در شبی‌که سلطه 9 ساله‌اش در سری آ با قهرمانی اینتر به پایان رسیده بود و ‌در حالی‌که تا دقیقه 83 از حریف‌اش عقب بود، با دبل رونالدو صاحب سه امتیاز شیرین این دیدار شد.

در این بازی ابتدا مولینا در دقیقه 10 برای مهمان گل‌زنی کرد و یوونتوس در ادامه تا 83مین دقیقه بازی هرچه زد به در بسته خورد تا این‌که با اشتباه بازیکنان اودینزه، داور نقطه پنالتی را اشاره نمود و کریستیانو رونالدو مثل همیشه پشت ضربه ایستاد و توپ را در گوشه دروازه جای داد تا همه چیز به تساوی کشیده شود.

این پایان کار نبود تا این‌که کریستیانو رونالدو در دقیقه 89 روی ارسال آدرین رابیوت با ضربه سر دیدنی گل برتری یوونتوس را به ثمر رساند تا این تیم ضمن کامبک، در آخرین دقایق بازی به برتری و سه امتیاز از این دیدار دست یافت.

با این برتری تیم یوونتوس 69 امتیازی شد اما به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به آتالانتا، در رده سوم جدول قرار گرفت و اودینزه نیز با 39 به دلیل گل خورده کمتر از حریفان نسبت به بولونیا، در رده یازدهم جدول ایستاد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала