Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چراغ سبز دورتمند به یونایتد؛ جدایی سانچو تایید شد

© AP Photo / Lars BaronJadon Sancho in action for Borussia Dortmund
Jadon Sancho in action for Borussia Dortmund - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2021
عضو شوید
مدیر ورزشی باشگاه دورتمند جدایی جیدون سانچو ستاره انگلیسی تیمش را تایید کرد.

به گزارش اسپوتنیکف، مایکل زورک مدیر ورزشی بوروسیا دورتموند تأیید کرد که جیدون سانچو احتمال دارد در تابستان آتی از جمع زردپوشان جدا شود.

وی با تایید اینکه ارلینگ هالند هم از چندین تیم پیشنهاد دارد، اما گفت در خصوص او هنوز باشگاه هیچ تصمیمی نگرفته است.

باشگاه های لیگ برتر به سانچو چشم دوخته اند

سانچو که در ابتدای فصل به شدت در رادار یونایتد بود، در نهایت در تیم آلمانی باقی ماند، اما به نظر میرسد مدیران دورتمند تصمیم دارند بخاطر جبران ضررهای مالی باشگاه ستاره ریز نقش شان را در لیست فروش قرار دهند تا به اوضاع مالی خود سر و سامان بخشند.

زورک که درباره آینده زوج دورتموند سانچو و هالند با شبکه ARD صحبت میکرد، گفت: "ما سال گذشته توافق نامه ای با سانچو داشتیم  كه وی می تواند تحت شرایطی خاص تیمش را تغییر دهد، او چند سال با ما بوده و میتواند در مورد آینده اش تصمیم بگیرد، اما چنین توافقی با ارلینگ وجود ندارد."

با این حال این اظهار نظر مدیر ورزشی زردپوشان خیلی زود در سانه های انگلیسی سر و صدا ایجاد کرد و حالا نیز منابع خبری در این کشور میگویند، این صحبت ها برای یونایتدی که از پارسال به دنبال جذب سانچو است، یک چراغ سبز است.

طبق گزارش دیلی میل، یونایتد به خوبی میداند کنه جذب هالند برای این تیم آسان نیست، زیرا این ستاره نروژی هم قیمت بالایی دارد و هم مدیران آلمانی به راحتی حاضر به فروش این ستاره 20 ساله نخواهند شد، اما حالا که خود دورتمند برای فروش سانچو اعلام آمادگی کرده است، مدیران یونایتد میتوانند برای خرید او وارد عمل شوند.

خریدی که بدون شک نسبت به تابستان گذشته ارزان هم تر شده است.

یونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستان گذشته سانچو را می خواست اما مبلغ 108 میلیون پوندی طرف آلمانی این تیم را از این انتقال منصرف کرد.

طبق گزارش ها، دورتمند در تابستان امسال حاضر است وینگر 21 ساله اش را با قیمت زیر 100 میلیون یعنی 87 میلیون پوند به فروش برساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала