سویدن: توافق با ناتو شرم آور است

© Photo / NATOسویدن: توافق با ناتو شرم آور استسویدن: توافق با ناتو شرم آور است
سویدن: توافق با ناتو شرم آور استسویدن: توافق با ناتو شرم آور است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2021
عضو شوید
توافق نامه ای که در سال 2016 بین مقامات سوندن و اتحاد آتلانتیک شمالی امضا شد، از سوی این کشور شرم آور خوانده شد.

به گزارش اسپوتنیک، Proletären در مقاله ای می نویسد: "رهبری مطیع در استکهلم، بدون اندیشیدن در مورد عواقب آن (امضای توافق نامه سوئد با ناتو)، سوئد را در درگیری نظامی احتمالی با روسیه به خطر می اندازد".

سویدن از ترس «جنگ با روسیه» به امریکا روی آورد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.04.2021
سویدن از ترس «جنگ با روسیه» به امریکا روی آورد

در مطالب این نشریه اشاره شده است که رسانه های غربی با شور و شعف در مورد "مانورهای نظامی خطرناک" روسیه در نزدیکی مرزهای اوکراین به مخاطبان خود اطلاعاتی را می رسانند. اما در عین حال، آنها كاملاً فراموش كردند كه از تمرینات عظیم ناتو "Defender Europe 21" كه توسط ائتلاف ناتو تحت رهبری آمریكا با محوریت دریای سیاه و توسعه سریع انتقال نیروهای ناتو به شرق انجام شده، یک عامل خطرناک است".
نویسنده این مقاله می نویسد: "از ماه مارچ، نیروهای امریکایی وارد اروپا شده اند و هم اکنون مقدمات مانور نظامی در آلمان و سایر کشورها در جریان است. در مجموع، تا جون سال جاری، بیش از 30 هزار سرباز از 27 کشور در بیش از 30 محل آموزش در جنگ حضور دارند. اروپا بزرگترین رزمایش تحت هدایت ایالات متحده در اروپا طی دهه های گذشته را انجام می دهد".
نشریه خاطرنشان کرد: "در مورد اینکه چگونه ایالات متحده امریکا حضور نظامی خود را در اروپا گسترش می دهد، هیچ مطلبی منتشر نشده است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала