Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا برای بازگشت نیمار به نیوکمپ وارد عمل شده است

© REUTERS / CHARLES PLATIAUنیمار
نیمار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.05.2021
عضو شوید
بر اساس گزارش ها در اسپانیا، بارسلونا تماس های اولیه خود را برای بازگشت نیمار از پاری سن ژرمن به نیوکمپ برقرار کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی مدام خبرهایی از تمدید قرارداد نیمار با پی اس جی در رسانه ها منتشر میشود، اما یک بار دیگر نام ستاره برزیلی به بارسا برای بازگشت به تیم سابق پیوند خورده است.

همانند دو فصل پیش، آینده مهاجم برزیلی در پارک دو پرنس کماکان در اما و اگر قرار دارد و یک بار دیگر گمانه زنی ها برای بازگشت او به بارسلونا در رسانه ها آغاز شده است.

چیزی که هویداست، علاقه نیمار برای همبازی شدن دوباره با مسی است، اما این که این اتفاق در کدام تیم رخ میدهد تا کنون مشخص نیست.

قرارداد مسی با بارسا در پایان فصل تمام میشود و عدم تمدید این ستاره با نیمش باعث شده تا نیمار هم برای ماندن و یا رفتن از پاریس مردد شود.

مخصوصا از زمانی که رسانه ها ازعلاقه پاریس برای جذب مسی گفتند.

و طبق گزارش  RAC1 در اسپانیا و به نقل از اسپورت، نیمار 29 ساله بعنوان هدف شماره یک کاتالان ها در تابستان امسال است و مدیران تیم او را حتی به هالند هم ترجیح میدهند.

این گزارش همچنین ادعا می کند نیمار به دلیل این که از بازگشت به تیم سابقش نا امید شده است، برای این انتقال و بازگشت به نیوکمپ از لحاظ مالی برای بارسا سخت گیری نمیکند.

بدهی ها بارسا در زمان مدیریت بارتومئو و بحران کرونا به حدود 1 میلیارد پوند رسیده و همین موضوع دست و پال لاپورتا رئیس جدید این باشگاه را بسته است.

بارسا همچنان امیدوار است، در صورتی که نیمار در این تابستان به نیوکمپ نیاید، تابستان 2022 رایگان و بعنوان بازیکن آزاد راهی تیم سابقش خواهد شد.

از سویی پی اس جی میگوید، نه تنها نیمار فروشی نیست بلکه قهرمان فرانسه تاکید دارد که قرارداد او را به زودی تمدید کند.

خود نیمار هم چندی پیش اعتراف کرد که از حضور در پاریس لذت میبرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала