Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ونگر: دوبار پیشنهاد رئال را رد کردم

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر Arsene Wenger
Arsene Wenger  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.05.2021
عضو شوید
آرسن ونگر سرمربی سابق آرسنال با بیان این موضوع که از کودکی علاقه‌مند باشگاه رئال مادرید بوده است، مدعی شد که دو بار پیشنهاد مربی‌گری این تیم را رد کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، آرسن ونگر سرمربی سابق آرسنال که سال‌ها سرمربی تیم بود، بارها با رئال مادرید پیوند خورد اما هیچگاهی سرمربی کهکشانی‌ها نشد.

Arsene Wenger - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.04.2021
خشم شدید «آرسن ونگر» از پاریسی‌ها: احمقانه و احساساتی باختید!

این مربی فرانسوی که در حال حاضر به عنوان رییس توسعه جهانی فوتبال در فیفا کار می‌کند، در گفت‌وگویی مدعی شد که از کودکی باشگاه رئال مادرید را دوست داشته و دو بار پیشنهاد این باشگاه را رد کرده است.

او گفت:" در کودکی رئالی بودم. با دیدن دی استفانو، پوشکاش، کوپا، سانتاماریا و خنتو بزرگ شدم. آن‌ها مرا تحت تاثیر قرار می دادند. رئال مادرید را دوست داشتم و سالها بعد مقابلشان بازی کردم. دوست داشتم که استادیوم شان که در مرکز شهر است را ببینم. این بخشی ا زندگی مردم است. فوتبال در شهر است. رئال مادرید و سانتیاگو برنابئو یعنی همین".
او در ادامه افزود:" تقریبا دو بار در نزدیکی رئال مادرید بودم اما رد کردم. کمتر کسی می تواند این را بگوید اما می‌خواستم در کنار تیم در روند ساخت استادیوم جدید باشم. باشگاه آرسنال مجبور شد بازیکنان بزرگش را بفروشد و بازیکنان ارزان بخرد تا هزینه ساخت ورزشگاه امارات تامین شود. به همین خاطر بود که به رئال نرفتم چرا که می‌خواستم تا پایان پروژه در آرسنال باشم".

این در حالی‌ست که قبل از حضور مجدد زیدان در رئال مادرید، ونگر برای سومین بار با رئال مادرید لینک شده بود، اما این بار کهکشانی‌ها نخواستند تا این سرمربی فرانسوی هدایت این تیم را به عهده بگیرد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала