Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هازارد را بدهید، پوگبا را بگیرید

© AP Photo / Clive BrunskilPaul Pogba wheels away after scoring for Manchester United against Burnley on 12 January 2021
Paul Pogba wheels away after scoring for Manchester United against Burnley on 12 January 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.05.2021
عضو شوید
در حالی که گمانه زنی از بازگشت پوگبا به یوونتوس حاکی است؛ اما مدیر برنامه این بازیکن امکان معاوضه ستاره فرانسوی را با ادن هازارد مطرح کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، مینو رایولا مدیر برنامه بزرگترین ستارگان دنیای فوتبال با روزنامه اسپانیایی Diario AS صحبت کرده است که در یکی از مهمترین ابراز نشر های خود از امکان معاوضه پوگبا و هازارد توسط منچستریونایتد و رئال مادرید پرده برداشته است.

در چندذ فصل همواره صحبت جدایی پوگبا از جمع بازیکنان شیاطین سرخ زیاد شنیده میشود و از یوونتوس به عنوان مقصد احتمالی این بازیکن نامبرده میشود در حالیکه حضور زیدان باعث میشود تا رئال مادرید نیز یکی از گزینه های این بازیکن باشد.

مینو رایولا مدیر برنامه پل پوگبا گفت:

"وقتی بازیکنی از شما میخواهد تا به تیمی دیگر او را منتقل کنید، ما چه کاری انجام می دهیم؟ این یک مسئولیت بزرگ است. این وقتی است که شما تمام شب بیدار می مانید و به بهترین گزینه فکر می کنید، هدف من این است که در کنار بازیکن یک باشم و آنها را به اهدف قلبی شان برسانم."

"در مورد پوگبا، آنچه واقعاً مهم است نیز این است که منچستر یونایتد چه می خواهد، و چه پروژه ای را برای پوگبا پیشنهاد می دهد. پوگبا همیشه به یک چیز علاقه داشته است، قهرمانی در لیگ قهرمانان، عناوین، این هدف او است. و خواهیم دید که آیا این کار در یونایتد یا سایر باشگاه های بزرگ اروپایی امکان پذیر است یا نه."

"در یک زمان، پوگبا علاقه زیادی به یونایتد داشت و به یونایتد اعتماد داشت، و باشگاه های مختلف دیگری نیز وجود دارد که به پوگبا علاقه مند هستند، پس از آن، برای یونایتد و مادرید واقعاً سخت است که در مورد یک انتقال بسیار بزرگ به توافق برسند زیرا باشگاه های بزرگ دوست ندارند بازیکنان بزرگی را به سایر باشگاه های بزرگ بفروشند. برای پوگبا ، بازی در مادرید همیشه یک گزینه واقعا جذاب بود، به خاطر زیدان، او قهرمان کودکی پوگبا است.

"من فکر می کنم هیچ چیز غیرممکن نیست، اما فوتبال به روز بستگی دارد. شما باید انعطاف پذیر باشید تا به همه احتمالات فکر کنید. اگر فردا مادرید بخواهد یک معاوضه انجام دهد، هازارد با پوگبا گزینه بسیار خوبی است. و اگر هر چهار طرف آن را دوست داشته باشند، چرا که نه؟ "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала