Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صحبت‌های جنجالی «آقای خاص» در مورد رقابت‌های بوندسلیگا و لوشامپیونه

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر ژوزه مورینیو Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК "Манчестер Юнайтед"
ژوزه مورینیو  Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.05.2021
عضو شوید
خوزه مورینیو سرمربی پرتگالی، دلیل عدم حضور خود در لیگ کشورهای فرانسه و آلمان را نبود رقابت عنوان کرده و می‌گوید که بازی‌ها در این لیگ جذاب نیست.

به گزارش اسپوتنیک، خوزه مورینیو که به آقای خاص در دنیای فوتبال معروف است، در کشورهای پرتگال، انگلیس، ایتالیا و اسپانیا، هدایت تیم‌ها پورتو، چلسی دو دوره، اینترمیلان، رئال مادرید، منچستریونایتد و تاتنهام را به عهده داشته و در برخی از این تیم‌ها کارنامه درخشانی نیز داشته است.

مورینیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.04.2021
شغل جدید «ژوزه مورینیو» پس از اخراج از تاتنهام

این سرمربی پرتگالی اما با وجود پیشنهادات زیاد، هدایت هیچ تیمی را در کشورهای فرانسه و آلمان به عهده نگرفته و سابقه کار در لیگ‌های بوندسلیگا و لوشامپیونه را ندارد.

دلیل این که چرا آقای خاص همواره پیشنهادات تیم‌های آلمانی و فرانسوی را رد می‌کرد، تا حالا مشخص نبود و امروز آقای خاص دلیل آن را در گفت‌وگویی فاش کرد.

مورینیو در این مورد گفت:" در آلمان و فرانسه، به باشگاه A (بایرن مونیخ) یا باشگاه B (پاریسن‌جرمن) بروید، آن وقت سرنوشت شما بلافاصله تغییر می‌کند. در انگلیس اما رقابت در بالاترین سطح است و همین موضوع مرا جذب من کند. من حاضر نیستم  به کشوری بروم که فشار در آن وجود نداشته باشد و رقابت‌ها یک نواخت باشد".

این در حالی‌ست که فصل گذشته دو تیم فینالست رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، از کشورهای فرانسه و آلمان بود و هر دو تیم با حذف تیم‌های بزرگی از کشورهایی که در آن‌ها آقای خاص مربی‌گری کرده بود، به آن مرحله رسیده بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала