زاخارووا غرب را متهم به مهار برنامه ریزی شده ای روسیه کرد

© Sputnik / Foreign Ministry of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر زاخارووا غرب را متهم به مهار برنامه ریزی شده ای روسیه کرد
زاخارووا غرب را متهم به مهار برنامه ریزی شده ای روسیه کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.05.2021
عضو شوید
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت، که کشورهای غربی در حال اجرای یک برنامه اطلاعاتی و برنامه ریزی شده برای مهار فدراسیون روسیه است. 
زاخارووا: ناتو و اتحادیه اروپا واضع در امور داخلی روسیه دخالت می کنند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.02.2021
زاخارووا: ناتو و اتحادیه اروپا واضع در امور داخلی روسیه دخالت می کنند

به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در مصاحبه با اسپوتنیک گفت، که کشورهای غربی در حال اجرای یک برنامه اطلاعاتی و برنامه ریزی شده از قبل طراحی شده ای است، که هدف آن مهار فدراسیون روسیه است.

وی تأکید کرد، که "برای سالهای زیادی فدراسیون روسیه از طریق مذاکرات و رایزنی ها به کشورهای عضو اتحادیه اروپا در زمینه مسائل در حال ظهور و مشکلاتی که باید با روش های دیپلماتیک موجود حل شود به شرکای خود پیشنهاداتی داده است".

زاخارووا گفت: " اما هر ساله تمایل فزاینده ای وجود دارد که همه مشکلات اعم از واقعی و ساختگی را به طور عمومی منتقل می کند. هر گونه تلاش ما برای تبدیل این گفتگو به گفتگوی سازنده از سوی اتحادیه اروپا بسته می شود".

نماینده رسمی وزارت خارجه روسیه گفت، تمام اقدامات روسیه برای اعمال مجازات علیه هشت مقام اتحادیه اروپا منحصرا " اقدامات تلافی جویانه نسبت به اقدامات کاملاً غیر دوستانه و گاه خصمانه ای است که از غرب می بینیم".

یادآوری می کنیم، که پیش از این مسکو اعلام کرده بود، که هشت شهروند کشورهای اتحادیه اروپا و نمایندگان ساختارهای رسمی اتحادیه اروپا از ورود به روسیه منع شده اند، لیست سیاه روز جمعه منتشر شد، از جمله رئیس پارلمان اروپا دیوید ساسولی، و دیگران. تأکید می شود که این اقدام در پاسخ به اقداماتی که علیه شش شهروند روسی که ورود آنها به خاک اتحادیه اروپا ممنوع بود، انجام شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала