Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ محرومیت دو جلسه‌ای سرمربی بارسا تایید شد + عکس

© AP Photo / Peter MorrisonRonald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo)
Ronald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.04.2021
عضو شوید
با تایید کمیته انضباطی لالیگا، رونالد کومان سرمربی بارسلونا دو جلسه از همراهی این تیم محروم خواهد بود و در دیدار برابر والنسیا و اتلتیکومادرید، روی نیمکت کاتالان‌ها حضور نخواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا شب گذشته در ورزشگاه نیوکمپ میزبان گرانادا بود و برابر این تیم با نتیجه 1-2 شکست خورد و فرصت صدرنشین شدن در جدول رقابت‌های لالیگا را از دست داد.

در این دیدار و پس از آن که بارسلونا گُل تساوی را دریافت کرد، رونالد کومان سرمربی کاتالان‌ها به داور دیدار و مسئولان برگزاری بازی شدیداً انتقاد کرد و کلمات زشت و ناشایست را به کار برد که با کارت سرخ مستقیم داور رو به رو و اخراج شد.

پس از بازی پیش‌بینی می‌شد که کومان دو جلسه به دلیل نقض بند 117 قوانین انضباطی رقابت‌ها لالیگا و تحقیر و توهین به داور و مسئولان برگزاری این رقابت‌ها محروم شود.

ساعتی قبل و مطابق پیش‌بینی‌ها کومان دوهفته از همراهی بارسلونا محروم شد و این موضوع را کمیته انظباطی رقابت‌ها لالیگا نیز تایید کرد.

به این ترتیب کومان در دیدار برابر والنسیا و اتلتیکومادرید، روی نیمکت کاتالان‌ها حضور نخواهد داشت و محروم خواهد بود.

کومان در حالی از همراهی بارسلونا محروم می‌شود که این سرمربی هالندی پس از بازی مدعی شد که اصلا به داوران و مسئولان برگزاری این رقابت‌ها توهین و تحقیر نکرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала