Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کارواخال 51مین مصدوم فصل رئال

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دنی کارواخال مدافع رئال مادرید
دنی کارواخال مدافع رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.04.2021
عضو شوید
رئال مادرید در این فصل رقابت‌ها تا کنون 51 مصدومیت داشته است که در میان دیگر تیم‌ها بیشترین بوده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ آسیب دیدگی کارواخال 51مین مصدومیت تیم رئال مادرید در این فصل است که نشان می‌دهد تیم زیزو در فصل جاری بیشترین میزان آسیب دیدگی را داشته است. طبق گزارش میگل آگیلار روزنامه نگار کوپ در مورد مصدومیت‌های این فصل لالیگا، بارسلونا با 35 و ویارئال با 34 پس از آنها قرار دارند.

به این 51 مصدومیت باید غیبت‌هایی را که زیدان به دلیل ویروس کرونا داشته اضافه کنیم. چه به دلیل نکات مثبت و چه تماس نزدیک با نکات مثبت، سرمربی رئال مادرید در این فصل 57 مصدوم داشته است.

بدون شک، مصدومیت‌ها یک مشکل بسیار جدی هستند و بیشتر در یک تیم همچون رئال مادرید با 22 بازیکن. اودگارد و یوویچ در جنوری رفتند و زیدان مجبور شد از اکادمی برای جبران جدایی آنها استفاده کند و بیش از یک‌بار برای تکمیل فراخوانی که در آن مربی 13 بازیکن تیم اصلی داشت، استفاده می‌کرد.

تنها کسانی که در این فصل مصدوم نشده‌اند کورتوا و لونین بوده‌اند. اگرچه دروازه‌بان بلجیمی با تیم‌اش غایب بود اما در نهایت این یک مصدومیت نبود و او می‌توانست بازی نماید. از طرفی، لونین یک تست مثبت کاذب برای اوکراین ارائه داده بود.

با نگاه به فصل آینده، زیدان و کادر مربیگری او باید بسیار مراقب آمادگی جسمانی و بهبودی باشند تا مشکلی را که به یک آفت در رختکن رئال مادرید تبدیل شده، حل کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала