Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ورنر: ظرفیت شکست دادن رئال و صعود به فینال را داریم

© REUTERS / Glyn KirkChelsea - Everton
Chelsea - Everton - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2021
عضو شوید
مهاجم آلمانی چلسی در نشست خبری قبل از مصاف با رئال مادرید حاضر شد و در مورد این دیدار در صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، فردا شب دو تیم رئال مادرید و چلسی در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه آلفردو دی استفانو، به مصاف هم خواهند رفت و بسیاری از کارشناسان شانس کهکشانی‌ها را برای صعود به فینال این رقابت‌ها، بیشتر از آبی‌ها می‌دانند.

Главный тренер «Челси» Фрэнк Лэмпард во время футбольного матча английской Премьер-лиги между «Челси» и «Манчестер Юнайтед»  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.01.2021
ورزش
درخشش در لیگ برتر آسان نیست؛ به هاورتز و ورنر وقت بدید

تیمو ورنر مهاجم آلمانی چلسی اما مدعی‌ست که تیم او ظرفیت شکست دادن رئال مادرید و صعود به فینال را دارد و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، آرزوی کودکی او بوده است.

او در نشست خبری قبل از مصاف را رئال گفت:" بازی بسیار دشوار در انتظار چلسی خواهد بود. ما می‌خواهیم در هر دو بازی رفت‌وبرگشت، با تمام توان ظاهر شویم و همه توان خود را در بکار ببریم. شرایط در طول هفته ها بسیار دشوار است، زیرا ما باید بازی های خود در لیگ برتر را نیز زیر نظر داشته باشیم و آنجا نیز مقابل تیم های بزرگ باید به میدان برویم. همانطور که در مقابل پورتو، اتلتیکو و وستهام پیروز شدیم، برابر رئال مادرید نیز به دنبال همین هدف خواهیم بود و تیم ما ظرفیت شکست دادن رئال و صعود به فینال را دارد. همه ما می خواهیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کنیم و در نهایت قهرمانی در این رقابت ها آرزوی هر کودکی است".

ورنر در حالی این ادعا را مطرح کرده است که چلسی با شکست دادن تیم‌های بزرگ به نیمه‌نهایی رسیده و این بازیکن توانسته در 9 بازی، سه گل و دو پاس برای آبی‌ها در این رقابت‌ها به ثمر برساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала