جزئیات اجرایی فرمان پوتین در مقابله با کشورهای نا دوست

© Sputnik / Ramil Sitdikovماریا زخاروا سخنگوی وزارت خارجه روسیه
ماریا زخاروا سخنگوی وزارت خارجه روسیه  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.04.2021
عضو شوید
وزارت امور خارجه در مورد فرمان در ارتباط اقدامات روسیه علیه کشورهای نادوست اظهار نظر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ماریا زخاروا سخنگوی وزارت خارجه روسیه اظهار داشته است که فرمان ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در مورد مقابله با اقدامات غیر دوستانه کشورها، پاسخی به رفتارهای تهاجمی آنها است.

 روسیه به اقدامات نظامی غرب پاسخ می دهد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2021
روسیه به اقدامات نظامی غرب پاسخ می دهد

وی افزود: "ما همیشه بر ماهیت صلح آمیز سیاست خارجی خود تأكید كرده ایم ... اما همچنین همیشه تأكید كرده ایم كه تمام اقدامات كه ما آنها را دوستانه و خصمانه ارزیابی می كنیم - هرگز بی پاسخ نخواهند ماند. پاسخ ها متفاوت است".

به گفته زخاروا، "بسته تدابیری که اکنون در حال تصویب است نیز خودش پاسخ است."

دیپلمات افزود: "هم این فرمان و هم فرمان آینده که اکنون در دست تدوین است، به عنوان اقدامات تهاجمی کشورما ارائه خواهند شد، که درست نیست".

زاخارووا تأکید کرد که اقدامات تلافی جویانه محافظت در برابر "اقدامات خصمانه و غیر دوستانه" کسانی است که "تحت تعقیب روسیه" قرار دارند.

پیش از این، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه فرمانی را برای مقابله با اقدامات غیر دوستانه سایر کشورها به منظور محافظت از منافع و امنیت روسیه امضا کرد.

به ویژه، پوتین دستور داد كه نتیجه گیری توسط بخشهای دیپلماتیک كشورهای كه اقدامات غیر دوستانه ای نسبت به روسیه و روس ها انجام می دهند، قرارداد كار با افراد مستقر در خاک روسیه محدود كند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала