Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی به رکورد رونالدو رسید؛ 25 گل در 5 فصل

© AFP 2023 / JOSEP LAGOالبرتغالي كريستيانو رونالدو مع الأرجنتيني ليونيل ميسي في مباراة يوفنتوس الإيطالي وبرشلونة الإسباني في دوري أبطال أوروبا
البرتغالي كريستيانو رونالدو مع الأرجنتيني ليونيل ميسي في مباراة يوفنتوس الإيطالي وبرشلونة الإسباني في دوري أبطال أوروبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.04.2021
عضو شوید
مسی و کریستیانو پس از گل‌های شب گذشته بازیکن بارسا،رکورد دیگری را با هم به ثبت رساندند.

به گزارش اسپوتنیک؛ لیونل مسی و کریستیانو رونالدو فوق ستاره‌های بارسلونا و یوونتوس بار دیگر در مقابل حریفان با هم هستند.

لیونل مسی در پیروزی بارسلونا برابر ختافه به 25 گل لالیگایی در این فصل رسید و با این کار به یک موفقیت که توسط کریستیانو رونالدو ثبت شده بود، هم سطح شد.

مسی و کریستیانو رکوردهای بیشتری را با هم به ثبت رسانده اند و گل‌های دیشب مسی به این معنی است که او و رونالدو تنها بازیکنان "پنج تیم برتر" لیگ‌های اروپا هستند که در 5 فصل مختلف در این قرن حداقل 25 گل به ثمر رسانده‌اند.

مسی 33 ساله قبل از نیمه اول دو بار گلزنی کرد. بر خلاف رونالدو، مسی با رسیدن به امتیاز در رقابت‌های متوالی از 2009/2010 با حداقل 25 گل در فصل دست یافته است.

در حالی که رونالدو چنین فصلی را در منچستر یونایتد، رئال مادرید و باشگاه فعلی یوونتوس پشت سر گذاشته که در این فصل 25 گل در سری آ زده ولی گل‌های مسی همه با بارسلونا به ثمر رسیده است.

مسی قبلاً در سه بازی اخیر خود در نیوکمپ مقابل ختافه گل نزده بود که این طولانی‌ترین زمان بدون گلزنی در خانه مقابل آنها در لالیگا بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала