پوتین: می توان یک سایتمدار را خوش نداشت؛ اما کودتا پذیرفتنی نیست

© Sputnik / Mikhail Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин во время выступления с ежегодным посланием Федеральному Собранию
Президент РФ Владимир Путин во время выступления с ежегодным посланием Федеральному Собранию - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2021
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه می گوید که شما می توانید با مادورو، لوکاشنکو وغیره هر طور که دوست دارید رفتار کنید، اما کودتا به هیچ وجه قابل قبول نیست.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه امروز چهارشنبه 1 ثور، گفت: "شما می توانید با رئیس جمهور سابق اوکراین (ویکتور یانوکوویچ)، رئیس جمهور سابق ونزوئلا (نیکلاس مادورو)، رئیس جمهور بلاروس (الکساندر لوکاشنکو، هر طور که دوست دارید رفتار کنید، اما کودتا و ترورهای سیاسی- این فراتر از همه مرزها است".   

 پوتین: به هرگونه تحریکات علیه روسیه پاسخ سخت وسریع خواهیم داد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2021
پوتین: به هرگونه تحریکات علیه روسیه پاسخ شدید و سریع داده خواهد شد

رییس جمور روسیه که در مجمع فدرال این‌کشور صحبت می کرد، گفت: "در جهان، متأسفانه، به نظر می رسد كه همه به اعمال تحریم های غیرقانونی با انگیزه سیاسی در اقتصاد عادت كرده اند، تلاش های برخی برای تحمیل اراده خود به دیگران با زور بیشتر به یک عادت تبدیل می شود. وی افزود که منظور من از واقعیت‌های اخیر است که یک سازمان، مستقیم اقدام به کودتا در بلاروس و ترور رئیس جمهور این کشور را داشت".  

گفتنی است ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، برای هفدهمین بار پیام خود را به مجمع فدرال این‌کشور ارائه می‌دهد. این نخستین رویداد گسترده سال 2021 است که با حضور رئیس جمهور روسیه به صورت حضوری برگزار شده است. در این مراسم اعضای دولت روسیه، معاونان، سناتورها و همچنین والی ها حضور دارند.

پیش از این ناتالیا وکلونسکایا، معاون رئیس کمیته امور بین الملل دومای دولتی گفت، امسال پیام پوتین به مجلس فدرال آغاز مرحله جدیدی در توسعه کشور است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала