Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام‌های احساسی ستاره‌های تاتنهام برای مورینیو

© Sputnik / Aleksei Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر United manager Jose Mourinho is pictured ahead of a Champions League fixture against CSKA Moscow
United manager Jose Mourinho is pictured ahead of a Champions League fixture against CSKA Moscow - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2021
عضو شوید
ستاره‌های تاتنهام پس از اخراج خوزه مورینیو از هدایت این تیم، با انتشار پیام‌هایی از و بابت زحماتش در این باشگاه سپاسگزاری کردند.

به گزارش اسپوتنیک، ظهر امروز و پس از کسب نتایج دور از انتظار و دوری تاتنهام از کورس قهرمانی لیگ برتر، خوزه مورینیو سرمربی 58 ساله تیم شمال لندنی رسماً برکنار و حضور 17 ماه او در این تیم پایان یافت.

پس از اخراج این سرمربی کهنه‌کار، بازیکنان تاتنهام سکوت شان را شکستند و به اخراج این سرمربی پرتگالی واکنش نشان دادند.

هری کین و سون هیونگ مین دو ستاره مطرح باشگاه تاتنهام از نخستین بازیکنان بودند که به این موضوع واکنش نشان دادند و از آقای خاص بابت زحماتش سپاسگزاری کردند.

کین در این مورد در توییتر نوشت:" از همه کارهایت متشکرم. خوشحالم که با هم کار کردیم. برای شما در آینده بهترین‌ها را آرزو می کنم".

سون نیز با انتشار پیام احساسی برای مورینیو آرزوی موفقیت کرد و نوشت:" من هیچ کلمه‌ای برای توصیف احساس خود ندارم، کار با شما لذت بخش بود. متاسفم که همه چیز درست نشد و واقعاً سپاسگزارم برای زمانی که با هم داشته‌ایم. موفق باشید و بهترین‌ها را برای آینده برایت آرزو دارم".

هر دو بازیکن در حالی از جدایی مورینیو ناراحت شده اند که زیر نظر این سرمربی پرتگالی به زوج مخوف انگلیس مبدل شده بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала