Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتحاد هواداران لیورپول و لیدز به علیه سوپر لیگ؛ فوتبال برای هواداران است + عکس/ویدیو

© Press Center of the International Children’s Social Program PJSC Gazprom «Football for Friendship»برگزاری هشتمین دور مسابقات "فوتبال برای دوستی"
برگزاری هشتمین دور مسابقات فوتبال برای دوستی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2021
عضو شوید
هواداران دو تیم لیورپول و لیدز یونایتد، مقابل درب ورودی ورزشگاه الاند رود با هم جمع شدند و مخالفت شان را با برگزاری رقابت «سوپر لیگ اروپا» اعلام کردند.

به گزارش اسپوتنیک، دوازده باشگاه در سراسر اروپا، از جمله مرسی ساید( لیورپول) که متعلق به گروه ورزشی «Fenway» جان وی هنری است، امروز از راه اندازی یک تورنمنت جداگانه(سوپر لیگ اروپا) که جایگزین لیگ قهرمانان محسوب می‌شود، خبر دادند.

این اقدام باشگاه‌های مشمول در رقابت‌های سوپرلیگ اروپا، شدیداً مورد انتقاد قرار گرفت و دلیل اصلی آن این است که 15 باشگاه مشابه و متمول به طور خودکار بدون توجه به عملکرد خود در لیگ داخلی، به این مسابقات راه می یابند.

به همین دلیل هواداران دو تیم لیورپول و لیدز یونایتد، مقابل درب ورودی ورزشگاه الاند رود با هم جمع شدند و مخالفت شان را با برگزاری رقابت «سوپر لیگ اروپا» اعلام و آن را به ضرر فوتبال خواندند.

هواداران بنرهای مختلف به دست داشتند و با نوشتن پیام‌های نفرت و انزجار شان را از این تصمیم باشگاه لیورپول بیان کردند و مدعی شدند که فوتبال برای هواداران است.

این هواداران در حالی مخالفت شان را با برگزاری این رقابت‌ها اعلام کرده اند که قبل از این فیفا و یوفا نیز این رقابت‌ها را همچون پرتاب آب دهن به صورت هواداران توصیف کرده بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала