Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فهرست خروجی‌های رئال در تابستان مشخص شد

© REUTERS / JAVIER BARBANCHOبازیکنان رئال مادرید
بازیکنان رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.04.2021
عضو شوید
رئال مادرید تصمیم دارد در تابستان پیشرو 5 بازیکن خود را به فروش برساند تا سطح دستمزدها کاهش یابد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در فصل جاری به 14 بازیکن بسیار وابسته بوده و ستاره‌هایی چون کورتوا، واران، مندی، ‌تونی کروس، کریم بنزما، لوکاس وازکز، لوکا مودریچ، سرخیو راموس، کاسمیرو، وینیسیوس جونیور،‌ دنی کارواخال و‌ رودریگو گوئس بیشترین نقش را در ترکیب کهکشانی‌ها داشته اند.

Снимок Liverpool Champions League Victory Parade фотографа Oli Scarff, занявший 3-е место конкурса World Press Photo 2020 в категории Sports - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.04.2021
ورزش
حمله طرفداران لیورپول به موتر حامل رئال مادرید؛ ه

ستاره‌هایی چون ماریانو دیاز، گرت بیل( در حال حاضر به صورت قرضی در تاتنهام حضور دارد)، مارسلو، ایسکو و آلوارو اودریوزولا کم‌ترین نقش را در تیم داشته اند به نظر می‌رسد که زیدان به آن اعتمادی ندارد.

این باشگاه که در حال حاضر به دنبال کاهش سطح دستمزد‌ها و تأمین هزینه‌های خرید بازیکنان جدید است، تصمیم دارد 5 بازیکن خود را در تابستان به فروش برساند و ماریانو دیاز، گرت بیل، مارسلو، ایسکو و آلوارو اودریوزولا ستاره‌هایی اند که جدایی شان از این تیم قطعی است.

گفته می‌شود که رئال مادرید در پایان فصل در مورد برخی بازیکنان دیگر نیز تصمیم‌گیری خواهد کرد و ممکن است این فهرست طولانی‌تر شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала