Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واندا میتروپولیتانو مرکز قدرت اتلتیکو

© AFP 2023 / Javier SorianoSime Vrsaljko del Club Atlético de Madrid, 18 de febrero del 2020
Sime Vrsaljko del Club Atlético de Madrid, 18 de febrero del 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.04.2021
عضو شوید
اتلتیکومادرید در 5 بازی قبلی خود تنها یک پیروزی کسب کرده، تنها بازی که در خانه انجام داده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در 5 بازی گذشته یک پیروزی کسب کرده، تنها بازی‌ای که در خانه انجام داده است. حالا این تیم در مصافه با ایبار و هوئسکا به میدان می‌رود.

هیچ چیز برای اتلتیکو مانند خانه نیست. اتلتیکو همیشه به قدرت خود در خانه اعتماد داشته و حتی همه گیری نیز از استحکامی که در واندا متروپولیتانو دارد، نکاسته است. و اکنون پس از انجام چهار بازی از پنج بازی اخیر خارج از خانه، زمان بازگشت به ورزشگاه آنها فرا رسیده است. قهرمانی که در آن تنها پیروزی در پنج بازی گذشته برابر آلاوز 1-0 کرده در حالی‌که در سه بازی متوالی بین فبروری و مارچ امتیاز از دست داده اما همچنان بهترین تیم محلی لالیگا است.

در مجموع اتلتیکو 15 بازی در واندا متروپولیتانو انجام داده، با یک تعادل یازده پیروزی، سه تساوی و یک شکست مقابل لوانته را تجربه کرده است. تیم سیمئونه 36 امتیاز از 45 امتیاز ممکن در خانه و 30 گل برابر حریفان زده است. رئال مادرید، بارسلونا و سویا سه تعقیب کننده نزدیک این تیم، هر کدام 34 امتیاز در ورزشگاه‌های خود کسب کرده‌اند.

 

مسابقات اتلتیکو در خانه در لیگ

آلاوز 1-0، اتلتیک 2-1، رئال مادرید 1-1، لوانته 0-2، سلتا 2-2، والنسیا 3-1، سویا 2-0، ختافه 1-0، الچه 3-1، وایادولید 2-0، بارسلونا 1-0، کادیز 4-0، بتیس 2-0، ویارئال 0-0 و گرنادا 6-1.

 

اکنون این فرصت برای اتلتیکو است تا دوباره خود را بازیابی کند و گزینه‌ای بهتر از این کار با بازی در استادیوم خانگی‌اش وجود ندارد. این تیم قبل از انجام سه شروع پیاپی (اتلتیک، الچه و بارسلونا) دو تیم ایبار و هوئسکا از انتهای جدول را مقابل خود دارد. بنابراین افزودن شش امتیاز در رقابت برای کسب عنوان قهرمانی ضروری به نظر می‌رسد. البته هیچ کس اعتماد ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала