Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واینالدوم در لیورپول ماندنی شد

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر واینالدوم
واینالدوم  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.04.2021
عضو شوید
به نظر می‌رسد که جورجینو واینالدوم در انگلیس به فوتبالش ادامه خواهد داد زیرا او به سران لیورپول خبر داده است که فصل آینده نیز در این خواهد ماند.

به گزارش اسپوتنیک، جورجینیو واینالدوم هافبک هالندی لیورپول، آخرین فصل قرارداد خود با سرخ‌های آنفیلد را پشت سر می‌گذارد و با نزدیک شدن به پایان فصل شایعات درباره جدایی احتمالی او نیز قوت می‌گیرد.

Soccer Football - Premier League - Liverpool v Wolverhampton Wanderers - Anfield, Liverpool, Britain - December 6, 2020 Liverpool's Georginio Wijnaldum celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.04.2021
رختکن بارسا مخالف واینالدوم

این بازیکن که تابستان گذشته در رادار بارسلونا قرار داشت، هنوز هم یکی از گزینه‌های کومان برای خط میانی است اما سران این تیم با توجه به درخشش موریبا، علاقه چندانی به جذب این بازیکن ندارند.

با توجه به همین موضوع و ناکامی مذاکرات نماینده بازیکن هالندی با بایرن مونیخ، این بازیکن تصمیم گرفته تا به کارش در لیورپول ادامه دهد.

براساس گزارش تلگراف، واینالدوم به باشگاه لیورپول امید داده تا در تابستان در این تیم ادامه دهد. واینالدوم یکی از کاپیتان های لیورپول است که در تیم کلوپ نیز نقش مهمی دارد و یکی از مهره‌های بسیار مهم کلوپ است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала